Financiar

#advertising #marketing

Inspire 2009, marketing si advertising pentru anul urmator

Pe 26 si 27 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, va fi organizata a doua editie a Inspire 2009, in cadrul caruia, in coferinte si seminarii se discuta tendintele pe piata de marketing si adverstising pentru anul urmator. 

Prima zi a Inspire 2009 va include 3 conferinte urmate de Marketing Arena, o sansa unica de a reuni cei mai importanti practicieni din advertising intr-o formula inedita, la finalul careia va fi aleasa o singura idee castigatoare, care va fi desemnata ideea anului 2009 in marketing.

Cea de-a doua zi a evenimentului va cuprinde un seminar interactiv sustinut de Stefan Kolle (Partner, FutureLab) – specialist international in marketing. In cadrul seminarului, Stefan va oferi celor prezenti un mix de idei creatice privind canalele de media alternative, ce isi pot dovedi eficienta cu bugete mici.

La eveniment vor participa specialisti internationali si locali, printre care Mile Stapefield (Digital Director, OMG Romania), Stefan Kolle (Partner, FutureLab), Shachar Shaine (President, URBB), Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey Bucuresti), Craita Coman (Managing Partner, Bad Brand) etc.

In cadrul Inspire 2009 va avea loc Marketing Arena, in care 10 specialisti in advertising vor prezenta o idée de marketing pentru anul urmator. Ideile vor fi jurizate atat de participantii din sala cat si de un juriu specializat, format din practicieni in marketing. La final se va alege ideea anului 2009 in marketing.

Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si sponsorizat de Beko. Pentru mai multe informatii puteti accesa www.inspire2009.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea