Doar magazinele hard- si vanzarile din piete mai cresc, pentru ca majoritatea consumatorilor se uita in primul rand la oferte. Retailerii spun insa ca actiunile disperate de discount nu duc piata intr-o directie buna.
De la berea la halba din piata vanduta la oferta "6 lei pentru trei plus una gratis" pana la automobile de zeci de euro cu reduceri cu care se mai poate cumpara inca o masina, aproape nimic nu se mai vinde in retail fara "discount".
Iar in conditiile in care va urma inca un val puternic al scaderii puterii de cumparare ca urmare a reducerii generale a veniturilor pentru aproape 8 milioane de persoane, comerciantii vor trebui vina cu reduceri brutale pentru a putea supravietui.
(citeste continuarea in Ziarul Financiar)
#discount-uri #vanzari #retailer
Discountul guverneaza piata de retail, dar nu e pe placul retailerilor
Discountul guverneaza piata de retail, dar nu e pe placul retailerilor Doar magazinele hard-discount si vanzarile din piete mai cresc, pentru ca majoritatea consumatorilor se uita in primul rand la oferte. Retailerii spun insa ca actiunile disperate de discount nu duc piata intr-o directie buna.- 2010-06-01 2010-06-01
Articole din financiar
Cauta-ti perechea