Financiar

#culori #stare de spirit #pret #negru #magazine #bani #albastru #supermarketuri #rafinament

Culorile pot influenta modul in care cheltuim banii

Expertii in marketing spun ca anumite culori influenteaza atat starea noastra de spirit, cat si modul in care cheltuim banii, deoarece oamenii asociaza unele culori cu anumite mesaje.


Astfel, negru reprezinta rafinament si este asociat in general cu produsele de lux. Expertii in marketing sustin ca un ambalaj negru atrage ca un magnet clientii amatori de lux. Chiar si un produs ieftin cu un ambalaj in aceasta nuanta pare mai sofisticat decat unul cu adevarat scump.

De asemenea, specialistii sustin ca albastrul este o culoare care transmite un mesaj si care influenteaza modul de a ne cheltui banii, de aceea multe institutii financiare sunt colorate in albastru pentru a atrage clientii.

Potrivit studiilor de specialitate, clientii se intorc cu 15% mai des in magazinele colorate in albastru, care, spun expertii, denota incredere.

Culoarea violet ne face sa platim mai mult pentru un produs care nu merita, portocaliul este asociat cu pretul corect, in timp ce galbenul creste apetitul si energia, motiv pentru care majoritatea fast-food-urilor folosesc aceasta nuanta.

Sursa foto: www.altorizont.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea