Financiar

#strategii de marketing #strategii #marketing

Cele mai importante 6 strategii de content marketing ale momentului

Cum sa castigi audienta intr-o lume in care ne dorim o prezenta online pertinenta, insa suntem tot mai ocupati? Descopera cele 6 trenduri de pus in practica anul asta, atat pentru comunicarea B2B, cat si pentru B2C. Ai grija de clientii tai si ofera-le un continut atractiv, emotionant si relevant!

1. Go Live pentru interactiune in timp real!

Diverse platforme precum Facebook, Instagram, Snapchat si YouTube au inceput deja sa ofere clientilor medii usor adaptabile live-ului. Poti sa te folosesti cu usurinta de live-streaming pentru a-ti face cunoscut brandul, produsul sau serviciul. Fiind una dintre cele mai autentice metode de a crea interactiuni, nu uita ca in timpul live-ului sa si raspunzi mesajelor primite pentru a forma o conexiune cu publicul tau.

2. Foloseste Realitatea Virtuala (VR) pentru a-ti prezenta produsele si serviciile!

VR este o tehnologie inovatoare care ia cu asalt lumea marketingului digital. Mai ales in comunicarea B2B, poti folosi aceasta metoda pentru a-ti prezenta produsele premium sau serviciile. Adu si mai multa valoare afacerii tale cu acest sistem care depaseste orice alta experienta 3D prezenta pe piata, iar la urmatorul targ de inovatie capteaza-ti audienta!

3. Alege un influencer autentic!

in 2018, campaniile tale de influencer marketing ar trebui sa arate mai putin ca niste campanii obisnuite platite si mai mult ca si content marketing. tine minte ca valoarea unui influencer nu este data de numarul de followeri, ci mai mult de abilitatea acestuia de a interactiona cu publicul si a stabili o conexiune. Este important sa definesti audienta careia vrei sa te adresezi si sa alegi un influencer exact din acel mediu. Cand ii dai unui influencer libertatea de a crea content pentru a promova un brand, va fi mult mai autentic in fata oamenilor care il urmaresc. Foloseste-te de aceasta metoda in Instagram stories, deoarece este un trend care va creste enorm si in 2018.

Tips&Tricks de la Damiana Ilinca, Senior Account Manager la Sag Media Communications, MarCom Boutique Agency: Marile companii folosesc acest tip de strategie pentru comunicarea B2C (de exemplu cele din zona telecomunicatiilor), insa pentru parteneriatele viitoare de succes (B2B) ai grija sa introduci imaginea celor care te reprezinta pentru a transmite mai bine valorile brandului tau.

4. Capteaza audienta prin storytelling!

A spune povestea din spatele fiecarui produs sau serviciu este viitorul strategiilor de content marketing, o metoda ce se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si juridice. in ultimii ani, cititorii au fost luati cu asalt de informatie anosta, iar acum nu mai au rabdarea si nici timpul pentru a citi content neinteresant. De aceea, trebuie sa realizezi ca cea mai buna metoda prin care iti poti hrani audienta este sa te folosesti de puterea povestirilor care stau in spatele fiecarei postari. Creeaza o serie de Facebook Ads prin care sa urmaresti o secventa narativa intre postari (de exemplu poti face prima postare prin care spui de ce ai inceput acel business, apoi un articol postat de brand in care sa evidentiezi beneficiile produsului, iar ultima postare sa aiba un call to action pentru email subscription). Uite aici cum cei de la Wall Street au creat de Ziua Internationala a Femeii, The Fearless Girl, simbol ce promoveaza egalitatea!

5. Realitatea augmentata (AR) te ajuta!

Nu este o noutate ca in cativa ani ne vom putea alege hainele preferate dintr-un magazin fara sa le mai probam sau o sa putem vedea daca mobila cea noua se potriveste dormitorului nostru (Ikea deja a implementat aplicatia 'Ikea Place', disponibila pe iOS si Android, care te ajuta sa vizualizezi daca noile accesorii se potrivesc camerei tale). Iata aici cum folosesc si cei de la Uber realitatea augumentata pentru a aduce o jungla virtuala intr-o gara din Zurich. AR este o metoda exceptionala prin care poti oferi clientilor tai o experienta personalizata si calitativa!

6. Trimite newslettere pentru relatii de lunga durata!

Newsletterul este unul dintre cele mai vechi trucuri folosite atat in interactiunile B2B, cat si in cele B2C. Profita de aceasta strategie si in 2018 pentru a forma comunitati ce iti promoveaza brandul. Cu acordul acestora, poti crea mai apoi un grup in care sa existe interactiuni organice. Potrivit unui articol publicat de SalesForce, emailurile care includ si butoane rapide catre platformele de social media au 60% mai multe sanse sa fie deschise.

Tips&Tricks de la Andreea Paleologu, Digital Marketing Specialist si Account Director la Sag Media Communications, MarCom Boutique Agency: Pentru clientii tai B2B, foloseste aceasta metoda pentru a-ti promova noile oferte si a le oferi exclusivitate la anumite servicii premium. In acest mod, poti aduna viitorii ambasadori ai brandului tau si poti crea comunitati. Pe langa strategiile la moda in 2018, nu uita sa le dai oamenilor care te urmaresc un context vizual captivant! Foloseste infografice interactive, spoturi si gif-uri. Urmareste cativa pasi simpli pentru a avea succes: planifica o strategie, schiteaza un timeline, optimizeaza contentul pentru motoarele de cautare (SEO), fa-l usor de shareuit si promoveaza-l!

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea