Financiar

#marketing transpromotional #vanzari #marketing

Vanzari mai mari prin marketing transpromotional

Elaborarea strategiilor eficiente de marketing este o provocare din ce in ce mai mare in zilele noastre, cand atragerea unui client si oferirea unui produs potrivit acestuia se face cu investitii semnificative.

Preocuparile companiilor intr-o piata dinamica si competitiva se concentreaza, in egala masura, pe sporirea vanzarilor si pe reducerea costurilor.

Exista solutia perfecta pentru astfel de situatii? Da. Livrare mesajelor dedicate si personalizate catre publicul tinta prin comunicare unu la unu.

Serviciul de marketing transpromotional ofera oportunitati de crestere a vanzarilor proprii, de reducere a costurilor promovarii produselor noi sau economii substantiale prin asocierea cu alte companii partenere in sustinerea costurilor, toate utilizand un canal de comunicare existent.

Zipper vine in intampinarea acestor tendinte si nevoi oferind partenerilor sai din domeniile finaciar-bancar, utilitati, telecomunicatii si nu numai, posibilitatea valorificarii eficiente a datelor si informatiilor detinute prin regandirea planurilor de comunicare cu clientii din portofoliu.

Serviciul de corespondenta integrata oferit de Zipper permite gestionarea intregului flux de comunicare de la pregatirea si aranjarea bazei de date, productia materialelor suport necesare (hartie, plicuri, etc), personalizarea cu mesaje promotionale, livarea corespondentei catre destinatari, pana la procesarea retururilor, si actualizarea bazelor de date.

Ce inseamna corespondenta tranzactionala?

Serviciul “transpromo” deriva din termenii "tranzactie" si "promovare" si se refera la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informari ce se trimit cu frecventa ridicata catre clientii existenti.

Ritmul alert de fiecare zi, accesibilitatea si adaptabilitatea ofertelor la specificul consumatorului, fac din printul tranzactional un canal de promovare actual si eficient.

Corespondenta transpromo inseamna mesaje adaptate la preferintele individuale ale clientilor, facilitand trimiterea de mesaje diferite de la client la client, in functie de criteriile selectate de expeditor, cum ar fi varsta, sexul, localitatea, produsul sau abonamentul, etc.

Avantajul acestei abordari se vede in cifre, conversia in vanzari fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizata pe o baza de clienti filtrata in prealabil.

Beneficiile serviciului Transpromo

Spre deosebire de flyerele expediate separat, mesajele dintr-un document tranzactional retin atentia pentru mai mult timp, iar clientii devin mult mai receptivi la continutul facturilor primite si citite.

In cazul documentelor fiscale, culorile au un rol important in reamintirea mesajului, in inţelegerea continutului acestora si in identificarea brandului. Astfel, facturile sau extrasele de cont personalizate color cu date variabile fac comunicarea mult mai eficienta si mai accesibila.

Studiile au demonstrat ca:

facturile sunt deschise imediat in proportie de 83%, citite cu atentie de cca 65% dintre destinatari si pastrate in arhivele personale de 72% dintre acestia mesajele tranzactionale sunt citite in proportie de 90% fata de 10% pentru cele din online si presa scrisa rata de conversie in vanzari prin campaniile de marketing de tip transpromo este cu 50% mai mare fata de campaniile online sau cele din presa scrisa

Putem spune ca serviciul Transpromo oferit de Zipper transforma cu succes un generator de costuri intr-o sursa de venit, prin utilizarea eficienta, in scop promotional, a spatiului liber din facturile trimise catre clienti

Despre Zipper

Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei. Cu doua centre de procesare in Romania, la Cluj-Napoca si Bucuresti si unul in Moldova, la Chisinau, Zipper acopera nevoia de automatizare a companiilor din regiune, oferind solutii si servicii de procesare a datelor si a documentelor care sunt receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.

De asemenea, Zipper sustine companiile prin automatizarea procesarii corespondentei, arhivarea datelor si a documentelor fizice si electronice, oferind clientilor solutii adaptate nevoilor si specificatiilor fiecaruia.

Pentru informatii detaliate va invitam sa accesati site-ul ezipper.ro.

Info suplimentare:

Anton Voicu – Communication & Lead Performance Manager

Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3

T: 021 340.46.38 I M: +40749 998 656, anton.voicu@ezipper.ro I eZipper.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea