Financiar

#telefoane mobile #operator #contract

Unul din zece magazine de telefonie isi pacaleste clientii

Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ( ), citat de Gandul.

Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru.

(citeste continuarea pe Gandul.info)

  •   2010-01-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Care sunt pasii pentru infiintarea firmei tale

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii