Majoritatea oamenilor de succes se pricep foarte bine sa invete de pe urma esecurilor avute in viata personala si cea profesionala. Foarte multi dintre ei au ca o principala concluzie: "Daca as reusi sa fac fiecare greseala doar cate o singura data, nu as avea niciodata probleme majore".

Aceasta concluzie o fi universal valabila? In mod evident NU!

Decizia de a-ti transforma o idee intr-o afacere, hotarat fiind pentru infiintarea unei firme fara sa-ti testezi acea idee, poate fii o greseala care nu trebuie sa se faca a doua oara pentru a distruge destine si a destrama vise. O firma specializata pentru consultanta in afaceri te poate indruma prin prezentarea unor instrumente care te vor ajuta sa raspunzi la intrebarea: "De ce va functiona sau nu ideea mea de afacere?"

Dianex, consultantul tau de incredere te va indruma pentru intelegerea principalelor elemente care se afla la baza unei activitati antreprenoriale:

  • Piata de desfacere reprezinta un grup de clienti actuali sau potentiali, care isi doresc si au capacitatea de a cumpara anumite produse sau servicii cu scopul de a-si satisface anumite dorinte sau necesitati. Pietele de desfacere sunt constituite din consumatori (cumparatori). Entitatile obligate la utilizarea caselor de marcat sau care isi doresc sa utilizeze optional aceste aparate constituie piata caselor de marcat;
  • Sectorul sau ramura de activitate este formata din firme sau persoane care ofera produsele sau serviciile, adica este formata din vanzatori. Ca sa fac referire tot la aparatele de marcat fiscale avem doua sectoare sau ramuri de activiate: distributorii caselor de marcat (importatorii) si unitatile service case de marcat;
  • Planul de afaceri chiar daca unii il considera planul de presupuneri este un instrument de planificare ce are rolul de a determina drumul de parcurs al unei afaceri pentru atingerea unor obiective stabilite pentru anumite termene;
  • Studiu de fezabilitate care te va ajuta sa identifici piata tinta si a problemelor consumatorilor ei, dimensiunea si rata de crestere a segementului de piata, daca este un sector actractiv sau nu, eventuale calificari sau autorizatii necesare;
  • Cum sa inveti despre ceea ce nici nu stii ca nu stii - daca potentialii clienti vor cumpara ceea ce tu vrei sa le oferi, daca vor fi dispusi sa-ti ofere pretul cerut;
  • Obligatiile legislative si contabile - ce autorizatii iti sunt necesare pentru desfasurarea activitatii, ce obligatii contabile ai si cum trebuie sa-ti organizezi evidenta financiar-contabila.

Consultantul in afaceri va avea o abordare mai putin personala, cu o aplecare mai degraba asupra afacerii si mai putin asupra antreprenorului. Vom oferi indrumare antreprenorului in dezvoltarea afacerii cu sfaturi si cu indrumari pentru rezolvarea anumitor demersuri birocratice in relatia cu autoritatile.

Un consultant in afaceri nu iti va spune cum sa procedezi, te va indruma cum sa -ti stabilesti obiective oferindu-ti instrumente pentru atingerea lor, propune strategii de crestere a performantei, ofera sprijin pentru scrierea si impementarea planului de afaceri.

Advertorial

  •   2017-09-29
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Comunicate de Presa

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Vehiculele electrice vor reduce poluarea cu peste 20%

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce este si ce implicatii are Split TVA?

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii