Financiar

#cos cumparaturi #comercianti #alimente #reduceri #discounturi

Romanii si-au micsorat cosul de cumparaturi de la inceputul anului

ong>Tot mai multi romani si-au micsorat cosul de cumparaturi de la inceputul anului si au cumparat mai rar. Pentru a contracara acest fenomen, comerciantii recurg la promotii si discounturi , spune Daniel Enescu, partener la firma de cercetare , potrivit Money.ro.

Scaderea veniturilor consumatorilor se vede in magazine. in cazul alimentelor, aproape recunoaste ca si-a modificat cosul de cumparaturi, fata de anul trecut,releva un studiu al companiei de cercetare Daedalus Millward Brown . Cel mai frecvent, romanii reduc cantitatile si se orienteaza spre marci mai ieftine.
Potrivit Daedalus Millward Brown, promotiile, discountul si preturile au devenit mai importante in timp ce inovatia si vizibilitatea la raft conteaza mai putin. Tendinta din acest an este posibil sa se pastreze si in 2010.

(citeste continuarea articolului pe Money.ro)
  •   2009-11-25
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Alexandru Enache

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: O cariera de succes la varsta de 5 ani

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii