Financiar

#alimente #bauturi #detergent

Romanii au renuntat cel mai mult in 2009 la detergenti, sapun si bauturi

Retailul alimentar a scazut anul trecut cu 5% in volum fata de 2008 , pe o piata pe care vanzarile in retelele mari de magazine si-au continuat cresterea, inregistrand un avans de 8%, arata un studiu realizat de compania de cercetare MEMRB in 2009 .

Cea mai mare scadere au inregistrat-o bauturile, de 15% in volum. Berea si bauturile racoritoare carbonatate - cele mai mari segmente din piata de profil - au avut scaderi de 20%, respectiv de 16% in intervalul mentionat.

La randul lor, detergentii - unul dintre cele mai mari segmente din sectorul bunurilor de larg consum nealimentare, si-au diminuat vanzarile cu 18% anul trecut fata de 2008, iar cea mai mare piata din FMCG , tigarile, s-a contractat cu 12%, tot in volum.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

  •   2010-02-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare