Cand vine vorba de produse de ingrijire si machiaj, dar si de accesorii, romancele nu fac rabat la calitate. Prefera sa se bazeze pe eficienta sau designul unor marci de renume, chiar daca acest lucru inseamna sa scoata mai multi bani din buzunar.
Peste 30% dintre comenzile de produse care depășesc valoarea de 1.000 de lei (facute la un cunoscut magazin online) sunt achitate în 3, 6 sau 9 rate prin diverse carduri de credit bancare și conțin, de regulă, genți semnate de binecunoscuți creatori de modă printre care Yves Saint Laurent, Chloe sau Celine, o serie de branduri mai greu accesibile pe plan local.
„Ușurința cu care se poate obține un card de credit și, mai ales, faptul că le permite utilizatoarelor să achite treptat un produs de care se pot bucura instant, sunt cele mai importante argumente pentru acest comportament de achiziție”, a declarat Angela Țiboc, director Sole Luxury Boutique.
Totodată, potrivit datelor companiei, 25% dintre cliente achită comenzile online prin card online, în timp ce 65% preferă plata la ramburs, iar cele mai puține – 10% - aleg să achite contravaloarea produselor comandate prin ordin de plată.
Foto: hepta.ro