Financiar

#criza economica #piata #crestere #haine #copii #retail

Retailul de fashion pentru copii, infloritor si pe timp de criza

Retailul de fashion pentru copii va fi mai putin afectat decat alte piete , potrivit investitorilor. Reteaua de magazine multibrand pentru copii Bebeloo a ajuns in mai putin de un an la opt unitati la nivel local, planul de extindere vizand 45 de magazine pana in 2014, pe fondul unei piete neexploatate suficient. Urmatorul pas va fi facut pe pietele vecine, compania urmand sa se extinda in alte tari dupa ce isi va consolida businessul.

"Retailul de fashion pentru copii va fi mai putin afectat decat alte piete, cum este cea a lenjeriei, de exemplu, datorita gamei de clienti pe care o tinteste si ocaziilor de cumparare. Pentru copii cumpara toata familia si prietenii", a declarat Cristina Cocean, proprietarul Bebeloo, care anunta ca in decembrie 2008 vanzarile au crecut fata de lunile precedente, dar nu le-au egalat pe cele din vara. Cu toate acestea, riscul de a-si restrange segmentul de clienti este mai mic decat in cazul altor businessuri, spune Cocean, citata de Ziarul Financiar.

Multibrandul Bebeloo comercializeaza marci de incaltaminte si imbracaminte din Spania si Statele Unite, cel mai important fiind Pan con Chocolate , prin intermediul a doua linii de produse casual (tinute convenabile ca pret) si ceremony (colectii pentru evenimente speciale ). In urmatoarea perioada, magazinele Bebeloo vor avea si linia de designer, cu produse ale unor designeri locali care vor sa-si extinda aria de productie pe segmentul de copii.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

  •   2009-04-03
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: Efectele dependentei dintre cumparatori si vanzatori

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare