Financiar

#buget #consumator #eficienta #online #publicitate

Reclamele pe net se citesc dupa ora 18.00

Publicitatea online se dovedeste mult mai eficienta dupa ora 18.00, arata un studiu realizat de Interactive Advertising Bureau Marea Britanie si Lightspeed Research.

51,6% dintre respondenti au declarat ca acorda o mai mare atentie reclamelor online dupa ora 18.00, in timp ce, in intervalul 12.00-14.00, doar 11% dintre persoane isi indreapta atentia catre acestea. In ce priveste abordarea garantata a consumatorilor, cea mai buna metoda prin care le poti trezi interesul pentru produsele tale, este sa desfasoari activitati de comert electronic , spun specialistii in marketing publicitar.

In schimb, reclamele online au cele mai putine sanse sa fie observate inainte de ora 9.00 si doar 4,6% dintre participantii la studiu au spus ca sunt atenti la ele.

"Faptul ca putem sti cand internautii sunt mai receptivi la a primi mesaje publicitare permite advertiserilor sa-si targeteze mai bine campaniile si sa obtina maximul din bugetul de publicitate online ", a explicat David Day, CEO Lightspeed Research Europe, citat de publicatia AdvertisingAge.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

  •   2009-04-30
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare