Financiar

#recesiune #producatori #jucarii

Producatorii de jucarii isi rotunjesc profitul si in recesiune

Producatorul de euro in prima jumatate a anului 2009, pe fondul cererii crescute pentru jucariile rezistente. De asemenea, retailerii de jocuri si producatorii de jucarii traditionale, precum Barbie si Transformers, au anuntat o "renastere a vanzarilor", in aceasta perioada.

Grupul Lego a raportat o crestere cu doua treimi a profitului brut, ajungand la 115 milioane de euro, determinata de o crestere cu 20% a vanzarilor in Marea Britanie. Volumul total de vanzari a ajuns la 546 de milioane de euro in prima jumatate a lui 2009, informeaza The Independent, potrivit Mediafax.

Potrivit directorului Lego din Marea Britanie, Marko Ilincic, vanzarile nesperate se datoreaza faptului ca jucariile traditionale sunt mai longevive, comparativ cu cele din platic, care au in plus functii limitate. "Parintii cheltuie multi bani pe jucarii din plastic importate, cu functii limitate. Dar produsele Lego permit reconstruiri succesive si reconfigurari prin adaugarea altor piese si acest fapt le confera longevitate ", spune acesta.

Lego a cunoscut un declin al vanzarilor in 2004, cand a inregistrat un deficit record de aproape 167 milioane de euro.

"In 2004 eram pe punctul de a intra in faliment si asta pentru ca nu ne-am concentrat pe liniile noastre principale de business", a explicat Marko Ilincic.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

  •   2009-08-19
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare