Financiar

#optimizare #marketing #google

Marketingul online nu da rezultate? Largeste-ti orizonturile cu optimizarea pentru Google

Prezenta online se lasa adesea cu frustrari, daca efectul asupra audientei nu este cel scontat. Timpul, efortul, si banii investiti in materialul prezentat publicului – toate vin cu un oarecare nivel de risc atunci cand scopul tau final este sa ai un material universal acceptat. Te adresezi tuturor si - de fapt - nimanui.

Este imposibil sa placi tuturor si sa raspunzi la orice intrebare cu un mic fragment din site-ul tau. Anume aici intervine optimizarea SEO pentru a corecta lucrurile. Exact asta vor sa obtina oamenii cu o cautare in Google – raspunsuri la diferite intrebari. Important! Doar la unele dintre ele poate raspunde produsul sau serviciul tau. SEO are sarcina de a le identifica si a pune accent pe ele, astfel incat sa lucrezi targhetat, cunoscand exact cel scopuri urmaresti prin continutul pe care il creezi online.

Asadar, SEO permite detinatorilor de site-uri sa ofere indicii motoarelor de cautare, pentru a intelege mai bine continutul site-urilor si a-l servi in rezultatele cautarilor atunci cand acest lucru este relevant.

Haideti sa vedem ce alte avantaje aduce optimizarea SEO pentru Google unui website!

1. Crearea unui continut potrivit pentru publicul tau

Poti fi extrem de talentat, poti avea idei geniale si produse sau servicii excelente, dar atata timp cat ceea ce oferi nu corespunde unei cereri reale de pe piata, succesul se lasa asteptat. Uneori, entuziasmul pur poate fi o forta motrice buna, dar per total, rezultatele vin mai greu atunci cand nu ai un scop definit si un public tinta clar. Atunci cand stii cel putin cui te adresezi, optimizarea SEO aduce valoare materialului tau.

Intelegand necesitati

Nu mai este important sa placi tuturor, ci sa raspunzi la necesitatea concreta a publicului tau tinta, odata ce ai stabilit cui i te adresezi si ce probleme are publicul tau – totul devine mult mai usor. Intelegerea publicului, a motoarelor de cautare si felul in care continutul web ajunge la utilizatori este vital pentru succesul online.

Atunci cand studiezi publicul, il intelegi mult mai bine. Interesul fata de dorintele vizitatorilor este mai mult decat un respect necesar, este o conditie vitala pentru o comunicare eficienta, mai ales in mediul online, unde nu exista contact vizual sau paraverbal. Unele instrumente SEO ofera o viziune din interior, extrem de utila pentru imbunatatirea website-ului.

Portretul clientului ideal

O analiza detaliata creioneaza portretul utilizatorului ideal, care prezinta interes anume in domeniul tau. Aceasta informatie poate sta la baza unor noi idei geniale, a unei abordari diferite si poate fi reteta succesului, in conditiile potrivite.

Informatia prezentata pentru utilizator, intr-un mod in care motoarele de cautare il pot intelege, este calea cea mai scurta spre prima pagina a rezultatelor si, consecvent, spre inima oamenilor ce cauta raspunsuri. Expresia ”Google it” a devenit sinonimul unei solutii universale, anume pentru ca motoarele de cautare (in particular Google) lucreaza permanent la algoritmii lor, pentru a selecta cele mai bune raspunsuri la cautarile oamenilor.

SEO este limbajul universal care explica motorului de cautare despre ce este continutul site-ului tau, iar motorul de cautare, la randul lui, te leaga pe tine cu publicul tinta, prin intermediul elementelor de tipul: cuvinte-cheie, link-uri interne si externe, imagini optimizate, meta tag-uri etc. Rezultatul este un produs bun si util, care poate rezolva necesitatile unui segment-tinta, anume acesta il va studia cu aviditate si-l va aprecia.

2. Prin SEO devii cunoscut in nisa ta

Daca apelezi la servicii de optimizare SEO, cu siguranta iti doresti mai mult decat sa ajungi la un public interesat, iti doresti sa devii primul. Mereu vor exista concurenti in mediul online, oricat de ingusta nu ar fi nisa. Iar pentru a deveni cel mai bun, ai nevoie si de o vizibilitate maximala, pe langa un continut calitativ.

Un expert SEO bun va pune la fel de mult accent pe SEO in afara paginii, ca si pe SEO pe pagina. Poti cuceri in ritm alert un domeniu, pe care, altfel, l-ai curta ani buni. Un brand, un nume solid este destul de greu de construit doar cu propriile forte si cu talent natural. Un ghid eficient scurteaza considerabil drumul spre top.

3. Utilizatorii devin mai satisfacuti de ce gasesc pe site-ul tau

Satisfactia utilizatorilor inseamna: bounce rate scazut, timp mediu petrecut pe site tot mai mare, numarul de pagini vizitate crescand, numarul de vizitatori ce revin in crestere continua.

4. Optimizarea SEO da rezultate pe termen lung

Nici un fel de promovare a unui site nu functioneaza atat de bine si pe termen lung ca SEO. Chiar si publicitatea la TV, radio sau panourile fizice nu lucreaza atat de tintit. Procesul de optimizare SEO ofera rezultate in timp, iar acest lucru inseamna o performanta continua, de durata, care se mentine.

Nimeni nu mai tine minte un panou odata ce este inlocuit. Putini oameni inhata telefonul, pentru a suna pe numerele indicate in publicitatea radio sau TV. Odata pierdut contactul direct cu publicul, scade si efectul. SEO lucreaza altfel, calitatea continutului ramane, renumele in domeniu creste, autoritatea website-ului supus optimizarii se intareste in timp, iar traficul castigat si rata de conversie marita sunt avantaje greu de ignorat. Desigur, SEO este unul dintre pilonii mix-ului de marketing modern, targehtarea altor canalele de marketing este importanta (cum ar fi urmarirea vizitatorilor prin bannere pe Social Media sau site-uri de stiri, aparitii in presa etc. – toate functioneaza eficient impreuna).

In loc de concluzie...

Prezenta pe prima pagina in Google inseamna un succes pe multiple niveluri: recunoasterea marcii, imagine imbunatatita a companiei, mai mult trafic organic, cresterea veniturilor din traficul neplatit, imbunatatirea ratei de conversie etc. O interactiune tot mai eficienta cu utilizatorii este visul oricarei persoane ce administreaza un website, iar daca acest lucru poate fi facilitat prin optimizare SEO, de ce sa pierzi sansa?!

Advertorial

  •   2018-04-16
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.