Financiar

#hotel #turism #tarif #turist #negociere

Hotelurile de pe litoral accepta negocierea tarifelor la receptie, din lipsa de clienti

Numarul redus de clienti i-a determinat pe unii hotelieri de pe Litoral sa accepte negocierea tarifelor la receptie , desi aceastea au scazut inca de la deschiderea sezonului turistic sub preturile solicitate de agentiile de turism, a declarat agentiei Dragos Raducan, secretarul general al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc ( FPTR ). In mod normal, tariful de la receptie este cel mai mare, iar turistii care vin prin agentiile de turism sau rezerva o camera online platesc mai putin.

"In toamna nu se simteau efectele crizei economice. Vazand insa ca nu sunt vanzari din partea agentiilor, hotelierii au scazut tarifele intre timp, fara sa le anunte. Agentiile au tarife legate de un contract si nu le pot reduce mai mult decat valoarea comisionului pe care il practica", a explicat oficialul FPTR, pentru Mediafax.

In plus, din cauza efectelor crizei economice, care au facut ca numarul turistilor din hotelurile de pe Litoral sa fie sub asteptarile operatorilor, in multe cazuri clientul poate negocia tariful direct la receptie.
"Va fi anul ofertelor speciale si al deciziilor privind vacanta luate in ultimul moment. Hotelierii au ajuns chiar sa negocieze cu turistii, la receptie, tariful de cazare. El este cu hotelul gol si cu turistul in fata, iar turistul vrea sa plateasca mai putin. In conditiile astea, nu-l opreste nimeni pe hotelier sa scada tariful cat vrea", a continuat Raducan...

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

 

  •   2009-05-18
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase: De ce ai cumpara un smartphone? (partea a II-a)

Expertul Acasa.ro, specialist marketing si vanzari Radu Mircea Chirvase

Pune o intrebare