Financiar

#banci #credite si leasing #clienti #nemultumit #ong-uri #anpc

Ghidul clientului bancar nemultumit

Doua autoritati ale statului, o privata si o . Acestea sunt cele patru locuri unde pot face clientii nemultumiti de banci, scrie Captal.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ra­mane principala institutie care poate ajuta clientii persoane fizice in relatia cu bancile. Cele mai frecvente reclamatii pe care le primeste ANPC, o buna parte finalizate prin amenzi aplicate institutiilor de credit, vizeaza majorarea ilegala a dobanzilor sau a comisioanelor, inchiderile de cont neoperate la timp sau promotiile inselatoare de tipul bonusurilor pentru depozite sau al dobanzilor initiale mici.

(citeste continuarea pe Capital.ro)

  •   2010-01-20
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: 5 sfaturi financiare pentru o vacanta fara griji

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare