Financiar

#produse noi #test #studiu

Doi romani din trei nu cumpara produse nou aparute pe piata

Doar 29% dintre romanii peste 15 ani obisnuiesc sa incerce produse nou aparute pe piata, restul preferand sa achizitioneze marcile care le-au devenit familiare, se arata intr-un studiu realizat de institutul de cercetare GfK. Acest comportament al cumparatorilor favorizeaza produsele lactate, mezelurile, bauturile racoritoare , produsele pentru improspatarea respiratiei si diferite tipuri de dulciuri si gustari sarate.

Romanii se numara printre cei mai reticenti in a incerca ceva nou, in comparatie cu alte tari din regiune. In Bosnia si Herzegovina se afla cumparatorii cei mai apropiati ca atitudine de romani, 66% dintre acestia afirmand ca mai degraba cumpara si consuma produsele cu care sunt familiarizati decat pe cele noi.

Cei mai deschisi la nou sunt austriecii, unde 57% cumparatori sunt inclinati sa incerce tot ce este nou pe piata si doar 43% se incadreaza in categoria celor mai putin receptivi.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

 

  •   2009-07-29
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: O cariera de succes la varsta de 5 ani

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare