Financiar

#retailer #hipermarket #marca proprie

De ce isi pun hipermarketurile marcile proprii si pe haine?

Retelele de au pornit ofensiva marcilor proprii pe segmentul alimentar, odata cu deschiderea primelor magazine de format modern in Romania, insa in ultimii 1-2 ani au atacat puternic si categoria articolelor de imbracaminte , mizand pe produse mai ieftine decat marcile retailerilor de fashion .

Carrefour a lansat in Romania in 2008 de haine Tex, anuntandu-si la acea data obiectivul de a aduce Tex la o pondere de 60% din totalul vanzarilor realizate la raionul de textile.

La randul sau, reteaua Real are in hipermarketuri cinci marci proprii de si planuri de a-si extinde portofoliul in 2010.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

  •   2010-04-21
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.