Retelele de au pornit ofensiva marcilor proprii pe segmentul alimentar, odata cu deschiderea primelor magazine de format modern in Romania, insa in ultimii 1-2 ani au atacat puternic si categoria articolelor de imbracaminte , mizand pe produse mai ieftine decat marcile retailerilor de fashion .
Carrefour a lansat in Romania in 2008 de haine Tex, anuntandu-si la acea data obiectivul de a aduce Tex la o pondere de 60% din totalul vanzarilor realizate la raionul de textile.
La randul sau, reteaua Real are in hipermarketuri cinci marci proprii de si planuri de a-si extinde portofoliul in 2010.
(citeste continuarea in Ziarul Financiar)
#retailer #hipermarket #marca proprie
De ce isi pun hipermarketurile marcile proprii si pe haine?
De ce isi pun hipermarketurile marcile proprii si pe haine? Retelele de hipermarketuri au pornit ofensiva marcilor proprii pe segmentul alimentar, odata cu deschiderea primelor magazine de format modern in Romania, insa in ultimii 1-2 ani au atacat puternic si categoria articolelor de imbracaminte, mizand pe produse mai ieftine decat marcile retailerilor de fashion.- 2010-04-21 2010-04-21
Articole din financiar
Cauta-ti perechea