Financiar

#management #joe bagnola #workshop #lider

Cum pastrezi clientii pe timp de criza

"Pastreza-te competitiv in exterior si calitativ in interior". Este sfatul pe care service -ului in progresul unei afaceri si modul in care aceasta metoda poate fi aplicata eficient.

Despre leadership si dezvoltare personala, modul de gandire al clientului si tehnici prin care poti construi o relatie de lunga durata cu aceasta, sunt doar cateva practici aplicate in cadrul seminarului, care pot consolida afacerea, considera Bagnola.

Dezvoltarea leadership -ului eficient si construirea unei strategii de dezvoltare corecta a organizatiei, orientata catre nevoile clientului, sunt doua dintre cele mai importante instrumente care, odata aplicate, vor asigura progresul afacerii, mai ales in vremuri impredictibile, a spus Jim Bagnola - senior partner The Leadership Group USA - in cadrul seminarului 'Transforma-ti clientii in followers!'.

"Primul pas care conduce la performanta afacerii tale consta in a instrui mai intai managerii prin diferentierea managementului defectuos de leadership-ul autentic. In orice proces de transformare a angajatilor, oamenii trebuie sa stie ca pot conduce din pozitia lor, indiferent de statutul pe care il detin, deoarece orice angajat este pus, la un moment dat, in fata situatiei in care sunt nevoiti sa ia decizii esentiale", a spus Jim Bagnola pentru NewsChannel.ro.

 ( citeste continuarea pe newschannel.ro )

  •   2009-03-12
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: O cariera de succes la varsta de 5 ani

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare