Financiar

#WorldVentures #romania

Compania WorldVentures intra pe piata din Romania

WorldVentures, companie internationala de calatorii cu structura de actionarat, ce isi are sediul central in Texas, SUA, patrunde acum si pe piata din Romania, ajungand la un numar total de 30 de tari in care activeaza.

 

Compania WorldVentures a urcat in clasamentul Inc. 5000 al companiilor cu capital privat de pe pozitia 915 pe pozitia 677, inregistrand o crestere de capital de peste 581% in ultimii trei ani. Serviciile oferite constau in punerea la dispozitie a unor produse si experiente de stil de viata prin vanzarea de abonamente, servicii care vor putea fi accesate si in Romania. Astfel, tara noastra se alatura altor 29 de state in care WorldVentures activeaza, ajungand la un portofoliu ce cuprinde peste jumatate de milion de clienti multumiti. Aceasta este o oportunitate oferita romanilor, care au dreptul sa beneficieze de DreamTrips locale, personalizate si la preturi mult mai convenabile. De asemenea, intrarea pe piata a companiei aduce beneficii si la nivel economic local, prin crearea de locuri de munca. In plus, serviciile oferite de WorldVenture detin potential de atragere a clientilor din toata lumea, fapt care contribuie la dezvoltarea turismului intern. In acest sens, compania a incheiat deja contracte cu furnizori si hoteluri de top din Romania.

Presedintele WorldVentures International, Jon McKillip, motiveaza decizia de a introduce tara noastra in portofoliul de clienti al companiei: “Crestem ca una dintre cele mai mari companii de vacante si calatorii din lume, asa ca a fost o alegere fireasca sa includem Romania in planul nostru de expansiune globala. De ce? Pentru ca romanii au dreptul la calitate superioara la fel cum au americanii, englezii sau germanii si pentru ca Romania este una dintre cele mai frumoase tari din lume, iar frumusetile ei si ospitalitatea oamenilor merita un efort mai mare pentru a o promova si a atrage turisti straini care sa experimenteze aceste lucruri. Noi suntem aici ca sa dovedim nu doar ca este posibil, ci realizabil”.

Totodata, asupra extinderii companiei la nivel global, Vice-Presedintele Senior de Vanzari Globale si Expansiune Internationala, DL. Kyle Lowe, previzioneaza ca, in curand, Romania va reprezenta una dintre pietele internationale cu cea mai rapida crestere pentru companie. „Astazi, mai mult ca oricand, WorldVentures isi pune amprenta asupra industriei turismului si a industriei de vanzari directe pretutindeni in lume, deoarece clientii din fiecare piata sunt mai decisi ca oricand sa arate ca exista o modalitate diferita de a calatori in Romania si in afara ei, mai accesibila, mai distractiva si mai plina de satisfacții, ceea ce permite atingerea oricaror recorduri de crestere. WorldVentures daruieste si imparte bucurie intr-un mod unic si specific. Oferim experiente de calatorie care transforma vietile oamenilor si felul in care acestia interactioneaza unul cu celalalt“, a declarat acesta.

Concret, in ceea ce priveste strategiile de obtinere a obiectivelor propuse pentru Romania, aceastea vizeaza:

  1. Atragerea de vizitatori straini, pentru a revitaliza potentialul turistic al tarii.
  2. Dezvoltarea, la nivel local si national, a unor programe culturale si antreprenoriale.
  3. Concomitent cu lansarea oficiala a operatiunilor sale in Romania WorldVentures mai prezinta o premiera: lansarea celui mai avansat program de loializare prin intermediul aplicatiei sale mobile DreamTrips™: este vorba despre DreamTrips Local ™.

Lansat deja in 2016 in peste 50 de orase de pe intreg mapamondul, DreamTrips Local reprezinta o reala inovatie in cadrul programelor de loializare din HoReCa, ce permite membrilor clubului DreamTrips™ ca doar frecventand si luand masa in restaurante de top din intreaga lume sa-si asigure drumul catre destinatii fabuloase de vacanta prin castigarea de puncte de calatorie DreamTrips™. Programul “creste” brandurile locale, le aduce la necesara recunoastere international si contribuie direct la cresterea calitatii serviciilor printr-o expunere selectiva la o comunitate de peste 500.000 de calatori activi oferind avantajulunui canal alternativ de comunicare pentru agentii economici, deosebit de eficient, in stransa legatura cu evolutia rezultatelor in vanzari.

In final, Dl. Lowe a pus accent pe importanta si calitatea relatiilor legate cu colegii din Romania: “Daca devii membru al acestei comapnii, te vei alatura unei familii foarte marii. Nu mai suntem o companie americana. Am devenit o mare familie, pentru ca fiecare din aceasta zona de business este un reprezentant al culturii noastre. WorldVentures schimba vietile oamenilor si Romania este acum in mod oficial parte din companie.”

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea