Financiar

Carpatcement Holding este partener al Olimpiadelor Comunicarii 2008

Carpatcement este pentru a doua oara sponsor al Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

In cadrul concursului, echipe de studenti construiesc timp de doua saptamani strategii de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici. Campaniile lor sunt evaluate de un juriu alcatuit din personalitati de marca din domeniul comunicarii. Concursul se desfasoara intre 3 martie - 14 mai la Palatul Parlamentului.

La editia din acest an, Carpatcement va fi sponsorul probei de Relatii Publice. De asemenea, va oferi o tema studentilor care se vor califica la aceasta proba. Tema presupune realizarea unei campanii care sa schimbe perceptia asupra produselor Carpat Beton, asociindu-le caracteristici precum: “treaba nemteasca”, “lucru foarte bine facut”, “calitate nemteasca”. Obiectivul campaniei este ca brandul Carpat Beton sa devina sinonim cu: meticulozitatea, seriozitatea, precizia, promptitudinea, profesionalismul si organizarea.

Prin implicarea in Olimpiadele Comunicarii, Carpatcement doreste sa ajute la descoperirea si promovarea celor mai talentati tineri profesionisti in domeniul comunicarii, din toate sectoarele acestuia (comunicare politica, institutionala sau marketing).

Despre implicarea Carpatcement in Olimpiadele Comunicarii, Bogdan Arnautu, Seful Departamentului Comunicare al Carpatcement, afirma:

"Carpatcement Holding a facut deja o traditie din a sustine tinerii talentati, sprijinindu-i si incurajandu-i sa porneasca cu succes in cariera . Am gasit o noua oportunitate in acest sens prin parteneriatul cu Olimpiadele Comunicarii. Acesta este al doilea an in care sprijinim aceasta initiativa, care a demonstrat in timp ca este o formula de succes. Suntem bucurosi ca organizatorii Olimpiadelor Comunicarii au pus mult suflet si s-au implicat intotdeauna cu responsabilitate in organizarea acestui concurs, propunandu-si sa dezvolte o comunitate a celor mai valorosi tineri profesionisti in comunicare".

HeidelbergCement este lider mondial pe piata de agregate si un important jucator in domeniul cimentului, betonului si altor activitati conexe, ceea ce il pozitioneaza printre cei mai mari producatori de materiale de constructii din lume. Compania are peste 70,000 de angajati in 2,800 de locatii pe patru continente. Pentru 2007 cifra de afaceri a Grupului este estimata la aproximativ 10.7 mld. Euro iar vanzarile de ciment si clincher se ridica la aproximativ 88 milioane tone.

In Romania, Grupul este prezent in productia de ciment, betoane si agregate prin companiile CARPATCEMENT HOLDING, CARPAT BETON, respectiv CARPAT AGREGATE. Activitatile din domeniul cimentului in Romania sunt coordonate de compania CARPATCEMENT HOLDING. Cimentul este produs in cele trei fabrici aflate la Bicaz, Deva si Fieni.

Olimpiadele Comunicarii este cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro
  •   2008-03-31
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Cum sa-l inveti pe copilul tau valoarea banilor

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Vehiculele electrice vor reduce poluarea cu peste 20%

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare