Financiar

#servicu #avizare #daune #reducere #timp #bcr asigurari

BCR Asigurari va avea serviciu pentru reducerea timpului de avizare a daunelor

BCR Asigurari inaugureaza, luni, un serviciu specializat pentru reducerea timpului si simplificarea procedurilor de avizare a daunelor, dar si a programarii in vederea efectuarii constatarilor, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul.

"Serviciul de Contact Center vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri..."

  •   2008-10-13
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Revolutia fiscala - ce venituri vom avea din ianuarie 2018

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.