Financiar

#servicu #avizare #daune #reducere #timp #bcr asigurari

BCR Asigurari va avea serviciu pentru reducerea timpului de avizare a daunelor

BCR Asigurari inaugureaza, luni, un serviciu specializat pentru reducerea timpului si simplificarea procedurilor de avizare a daunelor, dar si a programarii in vederea efectuarii constatarilor, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul.

"Serviciul de Contact Center vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri..."

  •   2008-10-13
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii