Financiar

#termosistem #adeplast #crestere

Adeplast la 9 luni: crestere de 17% si 10 milioane de mp de termosistem livrati

La sfarsitul lunii septembrie AdePlast a inregistrat o cifra de afaceri de 277 milioane lei, in crestere cu 17% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Este rezultat extrem de bun pentru o companie de dimensiunea noastra si pentru piata in care activam. Pentru anul acesta ne-am propus mentinerea cotei de piata, insa am reusit mult mai mult decat atat. Diversitatea de produse si solutii, dezvoltate chiar in laboratoarele noastre de cercetare, fac din AdePlast o marca pe care nu o mai poti evita atunci cand iti construiesti o casa, faci o reparatie sau o renovare", declara Marcel Barbut, proprietar AdePlast.

 

In aceeasi perioada compania a livrat peste 1 milion de metri cubi de polistiren, in conditiile in care la sfarsitul lui 2015, nivelul atins pentru acest produs a fost de 966 mii de metri cubi . "In ceea ce priveste termosistemul am reusit sa livram 10 milioane de metri patrati, iar sezonul este in plina derulare. AdePlast isi pastreaza detasat pozitia numarul 1 si in piata de polistiren, care anul acesta a suferit o serie de convulsii in sensul ca un producator roman si-a vandut facilitatile catre o multinationala, iar alti producatori s-au agregat in diverse structuri asociative care reprezinta mai mult sau mai putin interesele pietei. Totusi, in ciuda evolutiilor din acest an, piata de polistiren se asaza incet, incet pe aceleasi coordonate ca in tarile dezvoltate, iar la final vor ramane 4-5 producatori importanti, care isi vor disputa clientii doar pe principii calitative, iar producatorii de garaj vor disparea cu totul din peisajul actual al pietei", precizeaza Marcel Barbut.

Cresteri importante la 9 luni sunt inregistrate si la export, prin livarile din Ungaria, Bulgaria, Republica Moldova, Cipru, Marea Britanie, Germania sau Austria. "Avem un avans de 55% fata de anul trecut si asta se datoreaza faptului ca am inceput sa avem parteneri stabili pe zone cu potential mare de dezvoltare, dar si pentru ca investitiile in certificarile de calitate ale produselor incep sa isi arate roadele", explica Alex Barbut, Export & Development Manager AdePlast.

Gamele produse cu cele mai mari cresteri sunt polistirenul, mortarele umede si cele uscate. Una dintre pietele pe care AdePlast le-a accesat intens in ultima perioada a fost cea a hidroizolatiilor. in caliatea sa de furnizor de solutii complete pentru constructii AdePlast livra deja solutii hidroizolante industriale prin gama de produse Schomburg. La acestea se adauga, mai nou, membranele hidroizolante, care, la 9 luni, au inregistrat o crestere de 26% in vanzari si 51% in cantitati.

La AdePlast se lucreaza la planurile pentru 2017. Marcel Barbut: "urmarim profitabilitatea, dar si investitiile in conditii sigure".

"Chiar daca anul acesta a fost unul extrem de bun pentru AdePlast, nu inseamna ca vom astepta linistiti sa vina iarna pur si simplu. Am inceput deja sa lucram intens la planurile pentru 2017. La sfarsitul anului vom inchide o serie de credite si ne vom concentra pe cresterea profitabilitatii companiei. Asta nu inseamna ca nu vom ramane vigilenti in ceea ce priveste miscarile competitiei, reactionand de fiecare data in favoarea clientilor nostri. in plus, avem in vedere demararea unei noi fabrici la Oradea, intr-un business cu valoare adaugata mare, cu marja de profitabilitate de circa 40%. Investitiile le vom face in conditii sigure, iar in acest moment cautam o solutie alternativa de finantare, fiind interesati de un partener care sa investeasa alaturi de noi", adauga Marcel Barbut.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea