Financiar

#cumparaturi #cluburi #baruri #bunuri de larg consum

60% dintre romani au cheltuit mai putin in baruri si cluburi

Aproape jumatate dintre romani (46%) au ramas fideli produselor pe care obisnuiau sa le achizitioneze inainte de criza, insa au fost nevoiti sa reduca volumele cumparate, arata un studiu realizat recent de compania de cercetare a pietei MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum.

"In criza s-a remarcat si o orientare a consumatorilor catre produsele substituente mai ieftine. 37% dintre cei chestionati au raspuns ca au cumparat produse similare celor pe care obisnuiau anterior sa le achizitioneze, insa la un pret mai mic", a precizat Dorian Cazacu, Customer Research Manager al MEMRB Romania, in cadrul unui eveniment organizat de companie.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

  •   2010-02-24
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu: Tot ce trebuie sa stii despre asigurarea obligatorie a locuintelor

Expertul Acasa.ro, Aurelian Popescu, consultant de asigurari

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului