Financiar

#cumparaturi #cluburi #baruri #bunuri de larg consum

60% dintre romani au cheltuit mai putin in baruri si cluburi

Aproape jumatate dintre romani (46%) au ramas fideli produselor pe care obisnuiau sa le achizitioneze inainte de criza, insa au fost nevoiti sa reduca volumele cumparate, arata un studiu realizat recent de compania de cercetare a pietei MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum.

"In criza s-a remarcat si o orientare a consumatorilor catre produsele substituente mai ieftine. 37% dintre cei chestionati au raspuns ca au cumparat produse similare celor pe care obisnuiau anterior sa le achizitioneze, insa la un pret mai mic", a precizat Dorian Cazacu, Customer Research Manager al MEMRB Romania, in cadrul unui eveniment organizat de companie.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

  •   2010-02-24
  •  

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: 5 sfaturi financiare pentru o vacanta fara griji

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.