1. Asuma-ti responsabilitati
Un potential sef trebuie sa demonstreze ca este capabil sa-si asume responsabilitati. Daca rezultatele unui proiect nu sunt cele scontate, recunoaste-ti greselile.
2. Demonstreaza-ti aptitudinile
Arata ca esti pregatit sa faci fata responsabilitatilor suplimentare. Asuma-ti proiecte importante, munceste in plus, pentru a face diferenta intre tine si celilalti. Vino mereu cu idei noi.
3. Forteaza limitele
Incerca lucruri noi, asuma-ti riscuri. Fa lucruri pe care altii le evita. Liderii forteaza limitele si nu se tem sa faca nimic din ceea ce altora le displace.
4. Fa-ti relatii
Daca vrei sa promovezi, incearca sa ii cunosti pe toti liderii companiei in care lucrezi si sigura-te ca te vor retine. Insa nu doar cu sefii trebuie sa te intelegi bine, ci e util sa ai si sustinerea tuturor colegilor.
5. Fii deschis
Fii deschis la critici. Feedback-ul celor din jur iti poate fi foarte util si poti prinde din zbor idei pe care sa le folosesti in avantajul tau, pentru a-ti imbunatati activitatea.
Sursa foto: contextbasedsolutions.net