Cariera

#job #loc de munca #angajat #angajator #barfa

Obiceiuri daunatoare la locul de munca

Atunci cand beneficiezi de intelegere si flexibilitate la locul de munca, risti sa intreci masura si sa abuzezi de atmosfera de lucru. Profita de faptul ca lucrezi intr-un mediu placut si nu iti pune in pericol jobul. Iata cateva greseli care te pot aduce in atentia sefului.

 

Lasi lucrurile pe ultimul moment
 

Unele persoane lucreaza mai bine sub presiune, insa la serviciu, munca celorlalti depinde, de cele mai multe ori, si de rezultatele tale. Obisnuiesti sa rezolti totul in ultimul moment si astfel ii determini si pe ceilalti colegi sa lucreze intens intr-o perioada scurta de timp, fapt ce nu se "muleaza" la fel de bine pe toata lumea. Incearca sa iti termini taskurile in timp util si sa te relaxezi abia dupa ce te-ai asigurat ca ti-ai indeplinit obiectivele.

 

Nu raspunzi la e-mailuri
 

Nu iti dai seama de ce esti intotdeauna cel mai dezinformat din birou sau de ce ratezi intalniri sau sedinte. Mailul a devenit cel mai usor mijloc de a comunica intre colegii de serviciu, asa ca ar fi indicat sa nu ignori mesajele pe care le primesti si sa oferi un raspuns cat mai repede posibil. Poate ca tu nu dai importanta mailurilor care vin din partea colegilor, insa acestia chiar asteapta un raspuns promt la intrebarile sau rugamintile adresate tie.
 

Nu iti respecti seful
 

Te numeri printre norocosii care au o relatie mai apropiata cu seful. De aceea, obisnuiti sa iesiti in oras, sa beti ceva dupa serviciu si sa petreceti pauza de pranz impreuna. Tine minte insa ca seful tot sef ramane, asa ca, indiferent de cat de apropiati ati devenit, acesta nu constituie un motiv pentru a-i pune deciziile la indoiala sau pentru a nu ii lua in seama cerintele formulate pentru tine.

 

Profiti de flexibilitate
 

Daca unele companii au un program fix pentru toti angajatii, alte firme prefera sa le ofere acestora flexibilitate. Totul se petrece in limitele bunului simt. Daca in mod oficial, programul incepe la 9, insa nimeni nu iti va face observatie daca ajungi si la 10, asta nu inseamna ca trebuie sa intreci masura. Incearca sa iei aceasta flexibilitate ca o posibilitate de a nu alerga din autobuz in autobuz in cazul in care te-ai trezit mai tarziu, si nu ca pe o oportunitate de a aparea la serviciu atunci cand iti aduci aminte.

 

Nu iei parte la activitatile de grup
 

Nu esti cea mai sociabila persoana din lume, dar nu mai refuza fiecare invitatie in oras care vine de la colegii tai . La urma urmei, lucrezi intr-o echipa si vei avea rezultate mai bune daca vei cunoaste putin oamenii cu care te vezi zilnic. In plus, este intotdeauna mai distractiv sa ajungi la munca atunci cand stii ca acolo exista persoane in compania carora te simti bine.

 

Intarzii intotdeauna
 

Fie ca este vorba de vreo sedinta sau de vreo intalnire cu o persoana importanta, intotdeauna esti cel care intarzie. Daca la inceput aceste "scapari" ti-au fost trecute cu vederea, risti sa nu ti se ofere anumite responsabilitati importante doar pentru ca nu reusesti sa te aduni si sa te organizezi. Responsabilitatile inseamna si promovare, asa ca incearca sa devii un om pe care cei din jur se pot baza.

 

Iti vorbesti de rau locul de munca
 

Pentru tine este un adevarat hobby sa iti vorbesti de rau atat seful, cat si compania pentru care lucrezi. Cei din jurul tau vor ajunge sa se intrebe la un moment dat de ce nu iti schimbi locul de muna, daca tot esti atat de nemultumit. Incearca sa iti versi frustrarile in afara jobului, pentru ca risti ca aceste informatii sa fie auzite de persoanele care au puterea de a te concedia. In plus, nu cred ca vrei sa fii persoana negativista din grup.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea