Cariera

# email spam #email #spam

Esti ingrijorat ca email-urile tale ajung in Spam? Iata ce poti face!

Tehnologia este parte din viata noastra, ne insoteste la orice pas, mai ales prin intermediul telefoanelor mobile inteligente. Ganditi-va cum era viata noastra in urma cu 20 de ani, de exemplu, cand telefoanele mobile erau foarte rare si puteau fi folosite doar pentru apeluri scurte si mesaje, si cum este viata noastra acum, cand cu doar un click putem accesa si afla orice avem nevoie.

Comunicarea prin intermediul internetului se realizeaza instant. Acum trimitem scrisori electronice in cateva secunde si primim raspunsul la fel de repede, in cel mai bun caz. Inainte, scrisorile ajungeau la destinatar in cateva zile sau saptamani, iar pana primeam raspunsul putea trece si o luna. Tehnologia are si partile ei bune, dar si parti rele, asa ca este bine sa o folosim cu masura si sa nu devenim dependeti, sa traim viata reala, nu cea online.

Si pentru ca am spus despre posta si mesagerie electronica, probabil ca si voi primiti zilnic cateva emailuri, fie de la munca, fie din partea unor companii de la care ati achizitionat bunuri sau servicii sau la al caror newsletter v-ati abonat cu un anumit scop. Iar daca reprezentati companii ce utilizeaza email marketingul pentru a se promova, probabil va intrebati de ce feedback-ul din partea abonatilor nu este unul tocmai bun. De ce rata de deschidere nu este mare si posibil aveti unele temeri ca emailurile companiei ar putea ajunge in folderul SPAM al abonatilor.

Ce puteti face pentru a evita sa ajungeti in SPAM si pentru a imbunatati rata de deschidere a emailurilor si numarul de persoane ce se angajeaza in diferite actiuni conform instructiunilor din email? Cititi in continuare!

1. Fiti la curent cu modificarile ce au loc la nivelul filtrelor Spam ale fiecarei platforme de email. Acestea detecteaza anumite cuvinte cheie folosite in subiectul emailului (cuvinte ce au fost raportate ca fiind deranjante si inselatoare, folosite de obicei pentru clickbait) si daca aveti ghinionul sa le folositi, emailul va ajunge automat in folderul spam la destinatarilor. Asa ca mare grija sa consultati lista cuvintelor si expresiilor pe care nu ar trebui sa le folositi in subiectul emailului.

2. Impartiti destinatarii in segmente care sa aiba legatura cu produsele sau serviciile promovate. Spre exemplu, daca aveti o agentie de turism, nu recomandati pachete turistice cu trasee montane persoanelor in etate, pentru ca vor considera continutul irelevant, vor sti ca nu ati acordat atentie destinatarilor si vor marca emailul ca spam.

3. Nu trimiteti prea multe emailuri intr-un timp foarte scurt, chiar daca aveti o promotie care tine doar cateva zile. Puneti-va in locul abonatilor: v-ar placea sa primiti multe emailuri al caror continut nu va intereseaza? De obicei oamenii sunt abonati la mai multe newslettere, asa ca nu este de mirare ca nu sunt de acord sa primeasca poate chiar si zeci de emailuri in doua zile de la doar cateva companii.

4. Apelati la un serviciu de email validation pentru a va verifica si curata baza de date de emailuri inactive, emailuri considerate spam si asa mai departe. Acestea afecteaza credibilitatea voastra in fata serviciilor de mesagerie electronica si poate fi si acesta un motiv pentru care unele emailuri ajung in spam sau pentru care rata de deschidere nu este una optima.

Speram ca v-au fost de folos sfaturile noastre si ca o sa le puneti in aplicare daca aveti impresia ca emailurile voastre ar putea ajunge in spam.

Sursa foto: unsplash.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea