Cariera

#difuzor de arome #birou #loc de munca

Cum sa transformi mediul de lucru intr-un loc placut pentru angajatii tai cu ajutorul unui difuzor de arome

Locul de munca reprezinta unul dintre cele mai importante medii din viata adultilor, acestia petrecandu-si cea mai mare parte din zi la serviciu. Pentru ca angajatii sa dea randament si sa poata lucra in conditii propice, le este necesar un spatiu foarte frumos amenajat, in care atmosfera sa fie una primitoare din toate punctele de vedere, incepand de la relatiile de colegialitate cu ceilalti si pana la modul in care miroase locul. De aceea, recomandat este ca angajatorii sa ia in considerare achizitionarea unui difuzor de arome pentru fiecare incapere. In acest mod, aerul va fi unul in permanenta proaspat si revigorant. Este vorba despre o metoda care trebuie aplicata atat in spatiile de tip open space, cat si in birourile individuale.

O stare psihica ideala pentru a munci

Psihologii au observat ca angajatii din numeroasele corporatii care si-au deschis sedii in Romania sunt mult mai motivati sa munceasca la capacitate maxima atunci cand mediul inconjurator este unul cald si primitor. Totul conteaza, incepand de la mobila din incapere, device-urile moderne si pana la modul in care miroase in mediul in care se lucreaza. Atunci cand angajatii sunt inconjurati de arome interesante si placute, tind sa mearga la serviciu cu mai mult drag, putandu-se concentra extrem de bine. Practic, rezultatele angajatilor se pot imbunatati considerabil in urma instalarii in fiecare birou sau open space a unui dispenser odorizant.

Rezultate vizibile intr-o perioada scurta

Printre beneficiile de care pot avea parte angajatorii atunci cand depun efort pentru a crea un mediu placut in cadrul companiei pe care o detin se numara urmatoarele: rezultate mult mai bune din partea celor care lucreaza aici, sporirea numarului de clienti, marirea numarului de comenzi, dar si loialitate din partea angajatilor. Orice individ isi doreste sa lucreze intr-un loc in care imbunatatirile sunt constante, intr-un loc in care oamenii se simt apreciati si observa efort constant pentru a avea conditii de munca ideale.

Arome potrivite pentru grupuri largi

Avand in vedere ca in prezent, majoritatea companiilor de talie nationala sau internationala ofera angajatilor locuri de munca intr-un spatiu de tip open space, odorizantele trebuie sa fie suficient de puternice incat sa acopere un spatiu foarte mare, dar in acelasi timp trebuie sa fie placute pentru toata lumea. Recomandate sunt parfumurile fresh, revigorante, care sa ofere angajatilor un boost de energie si care sa ii faca sa aiba o stare cat mai placuta. La nivelul subconstientului, oamenii sunt influentati de aromele din mediul in care isi desfasoara activitatea zi de zi.

Un design mai interesant

Un alt motiv pentru care odorizantele nu trebuie sa lipseasca din marile firme este acela ca el au si rol de design. Avand in vedere ca exista atat de multe modele interesante in prezent, nimanui nu-i va fi greu sa aleaga odorizantul ideal pentru spatiul in care doreste sa il instaleze. In acelasi timp, daca exista angajatori care isi doresc dispozitive cat mai discrete, care sa se impleteasca perfect in ambient, se pot indrepta catre cele in culori neutre. Ele se pot ,,pierde" usor in peisaj, fara fi macar observate din punct de vedere vizual.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea