Cariera

# oferte personalizate angajatori #angajati romani #bonuri de masa #angajati #tichete de masa

Ce ii motiveaza cel mai mult pe angajati? Tichetele sau bonurile de masa, ori produsele personalizate oferite de angajatori?

Motivarea angajatilor reprezinta una din principalele strategii prin care acestia pot fi foarte productivi si rezultatele se vad in profitul firmei. In conditiile economiei actuale, masura in care angajatii sunt motivati determina si progresul acesteia si o pozitie tot mai mare in topul companiilor concurente.

 

Esenta reusitei unei firme este resursa umana, care creeaza valoare, care aduce un flux de creativitate si de originalitate, iar angajatii sunt motivati nu numai de premiile in bani, de recompensele in tichete sau in vacante, ci si in produse personalizate, cum sunt modelele de pixuri personalizate, agende sau obiecte textile. Astfel, compania o sa se “ridice” in fata concurentei si angajatii vor fi suficient de motivati pentru a face fata task-urilor de la locul de munca.

Motivarea angajatilor cu bonuri de masa si tichete de vacanta

Una din cele mai importante strategii de motivare a angajatilor este aceea prin care angajatorii ofera angajatilor lor tichete de masa, bonuri valorice, dar si tichete de vacanta. Angajatii se vor simti astfel mult mai motivati sa isi indeplineasca atributiile zilnice si chiar sa ramana peste program pentru a merita cu prisosinta toate aceste beneficii oferite de catre angajatori.

Tichetele de masa si cele de vacanta reprezinta bonificatiile preferate de catre angajati si angajatori, atat din cadrul societatilor comerciale, a unitatilor corporatiste si nu numai. Bonusul reprezentat de valoarea monetara a tichetelor nu este singurul beneficiu al angajatilor, ci printre avantajele acestora se numara si:

  •  posibilitatea de a le folosi in mai multe magazine care accepta plata cu bonuri de masa, astfel incat angajatul poate sa isi faca cumparaturile din orice parte a orasului;
  •  posibilitatea de a le folosi pentru a pleca in vacanta in diferite destinatii din tara;
  •  posibilitatea de a determina angajatii sa isi organizeze mult mai bine bugetul alimentar atat zilnic, cat si pe luna;
  •  impozitarea tichetelor de masa numai conform salariului, fiind exceptate de la plata contributiilor sociale obligatorii.

Motivarea angajatilor cu obiecte personalizate

Pe langa bonurile de masa sau tichetele de vacanta, angajatii pot fi motivati si prin diferite produse personalizate care le sunt oferite in numeroase ocazii, de Pasti, Craciun, cu ocazia implinirii unui anumit numar de ani al companie. Aceste produse personalizate pot fi simple, folosite la serviciu exclusiv, in scop profesional, cum ar fi pixuri sau agende personalizate, sau, dimpotriva, produse personalizate care pot fi folosite in viata de zi cu zi in scop personal.

Pe piata globala, unul din cele mai importante trenduri in ceea ce priveste motivarea angajatilor este reprezentat de oferire de produse personalizate, produse ce contribuie la succesul companiei intr-o mare masura. Acestea pot influenta in mod pozitiv rezultatele angajatilor. Recompensele de tip produse personalizate pot fi oferite din primul an de vechime, nu numai dupa o perioada in care angajatii isi indeplinesc in mod corespunzator atributiile.

Sursa foto: https://www.pexels.com/

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea