Seth Godin , autor a 13 carti bestseller , despre strategii de marketing , considera ca trebuie sa iti transformi afacerea in ceva remarcabil. Prin acest termen, Godin intelege "ceva despre care merita sa vorbesti".
Iata sfaturile acestuia:
Adauga valoare, prin ceva notabil
In opinia lui Seth Godin, trebuie sa iti valorifici produsul, adaugandu-i ceva notabil: fie sa il faci super rapid sau dimpotriva, foarte lent, sa il plasezi in segmentul produselor foarte scumpe sau din contra, sa il faci ieftin.
Sa te supui regulilor, cea mai riscanta strategie
Sa respecti cu strictete regulile este unul dintre cele mai putin recomandate lucruri pe care le poti face, spune Seth Godin.
Cand ceva merge prost, accepta costurile si mergi mai departe
Daca un produs nu a reusit sa se impuna pe piata asa cum iti doreai, nu mai investi bani in el. Pur si simplu, accepta pierderile si regandeste bugetul. Decat sa aloci bani intr-un proiect slab, mai bine te concentrezi pe proiectele noi, care ar putea avea succes.
Un public de nisa , de preferat multimilor
In loc sa te axezi pe studiile care arata ce isi doresc masele, concentreaza-te pe un public de nisa, te sfatuieste Seth Godin.
Acesta este de parere ca firmele care fac produse pe scara larga le realizeaza mult mai impersonal, scazandu-le din valoare.