Cariera

#marketing #seth godin #strategii de marketing

Afla secretele unui guru in marketing

Seth Godin , autor a 13 carti bestseller , despre strategii de marketing , considera ca trebuie sa iti transformi afacerea in ceva remarcabil. Prin acest termen, Godin intelege "ceva despre care merita sa vorbesti".

Iata sfaturile acestuia:
 

Adauga valoare, prin ceva notabil


In opinia lui Seth Godin, trebuie sa iti valorifici produsul, adaugandu-i ceva notabil: fie sa il faci super rapid sau dimpotriva, foarte lent, sa il plasezi in segmentul produselor foarte scumpe sau din contra, sa il faci ieftin.
 

Sa te supui regulilor, cea mai riscanta strategie


Sa respecti cu strictete regulile este unul dintre cele mai putin recomandate lucruri pe care le poti face, spune Seth Godin.
 

Cand ceva merge prost, accepta costurile si mergi mai departe


Daca un produs nu a reusit sa se impuna pe piata asa cum iti doreai, nu mai investi bani in el. Pur si simplu, accepta pierderile si regandeste bugetul. Decat sa aloci bani intr-un proiect slab, mai bine te concentrezi pe proiectele noi, care ar putea avea succes.
 

Un public de nisa , de preferat multimilor


In loc sa te axezi pe studiile care arata ce isi doresc masele, concentreaza-te pe un public de nisa, te sfatuieste Seth Godin.

Acesta este de parere ca firmele care fac produse pe scara larga le realizeaza mult mai impersonal, scazandu-le din valoare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea