1. Gestionarea ineficienta a timpului
Managementul defectuos al timpului tau arata lipsa de profesionalism si, in plus, inseamna si ca nu iti termini sarcinile la timp.
2. Dezorganizarea
Un birou dezordonat arata rau si poate fi o proasta carte de vizita pentru companie atunci cand primeste vizitatori. Mai mult, ai sanse mari sa pierzi obiecte si documente importante.
3. Neglijenta
Un aspect neingrijit reflecta lipsa respectului de sine, dar si fata de cei din jur. Asigura-te intotdeauna ca esti imbracata corect. Hainele care nu lasa prea multa piele la vedere sunt cea mai buna alegere. Si foloseste la birou un parfum delicat!
4. Impolitetea
Lipsa de respect fata de colegi nu este tolerata in niciun mediu, asa ca pastreaza un ton decent si un discurs calm, chiar daca ceilalti nu sunt la fel de politicosi cu tine.
5. Barfa
Nu e frumos sa iti critici colegii, chiar daca uneori pare amuzant. E posibil ca acele cuvinte sa ajunga la urechile celui vizat si sa fie vorba chiar de o persoana care te-ar fi putut ajuta sa avansezi.
Sursa foto: imediaconnection.com