Cariera

#comentarii #blog #retea de socializare #reputatie online #gestionare online

4 ponturi pentru o buna reputatie online

Afacerile mici si companiile se confrunta mereu cu obstacole, dar cel mai mare pericol pe care il intampina acestea pentru vanzarile lor este reputatia online a altor firme. Si, intr-adevar, atunci cand clientii iti trimit doar comentarii negative si reclamatii la adresa serviciilor pe care le prestezi poate fi inceputul unui drum sigur spre faliment. Potrivit expertilor de gestionare online a reputatiei unei companii, exista cativa pasi pe care trebuie sa ii urmezi pentru ca imaginea online a companiei tale sa fie curata si pozitiva. Iata cateva sfaturi pe care le ofera acestia.

1 Sustinerea activitatii zilnice pe retelele de socializare

Pentru o buna reputatie online, companiile au nevoie si de un cont pe retelele de socializare, precum Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter sau Pinterest. Mentinerea si actualizarea acestor conturi reprezinta cheia catre succes. Publica zilnic continut si incearca sa mentii o relatie directa cu clientii tai pe aceste retele, astfel vei obtine o imagine pozitiva a companiei tale si poti indeparta aprecierile negative care ar putea aparea pe motorul de cautare Google.

2 Creeaza un blog

Pentru a completa tehnicile pentru o buna reputatie online, este necesar sa creezi si un blog, care te va ajuta sa populezi si sa optimizezi mai bine compania ta in motorul de cautare Google, si implicit sa pastrezi departe de ochii clientilor comentariile negative. De asemenea, adu continut nou in fiecare pentru acest blog si impartaseste-le clientilor tai ultimele noutati sau servicii pe care le ofera compania pe care o manageriezi.

3 Evita sa raspunzi comentariilor negative

Cei mai multi manageri se simt ofensati atunci cand compania pe care o conduc primeste comentarii negative, insa stiu foarte bine ca nu trebuie sa se lase dusi de impulsul de a raspunde furios acestora. Este nevoie de multa prudenta in acest sens, deoarece, daca intri in acest joc, nu poti face decat rau imaginii companiei.

4 Calitatea este un o prioritate de top

Atunci cand adaugi continut informativ pe retele de socializare sau pe site-ul companiei, ai grija ca acesta sa fie util clientului si sa dea valoare companiei tale. Nu te folosi de continutul online doar pentru a indeparta concurenta, ofera in primul rand calitate.

Sursa foto: prbeta.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea