Cariera

#comunicare #utilizare mail #prioritizare taskuri #utilizare corecta e-mail

3 greseli in utilizarea e-mailului care iti saboteaza munca

E-mailul a devenit principalul mijloc de comunicare la locul de munca. Persoanele care lucreaza in mediile corporatiste au ajuns sa trimita in medie 115 e-mailuri pe zi, iar cercetarile arata ca numarul acestora va creste, pana in 2017, pana la 136. Alte studii au aratat ca majoritatea angajatilor isi pierd aproximativ un sfert din timpul petrecut la munca cu verificarea si trimitea e-mailurilor. Iata cum poti scapa de aceasta povara si cum trebuie sa iti gestionezi timpul cu trimiterea e-mailurilor:

1. Nu verifica in mod obsesiv inboxul

Cea mai frecventa greseala pe care o fac angajatii care comunica prin e-mail este verificarea continua, chiar obsesiva a inboxului.

Daca lucrezi cu un sef care trimite cele mai multe sarcini prin e-mail, cel mai indicat ar fi sa creezi un filtru de prioritizare a e-mailurilor importante. Astfel, vei fi anuntat si vei verifica inboxul doar in cazurile necesare.

2. Programeaza-ti e-mailurile in care apari la CC

Daca adresa ta de e-mail este pusa in CC, tu nu esti destinatarul principal, iar de multe ori aceste mesaje nu au legatura directa cu tine. Asadar, pentru a nu pierde timp cu astfel de e-mailuri fa o setare ca acesta sa se duca intr-un folder separat, pe care sa il verifici doar o data pe zi.

3. Nu abuza de functia CC

Abuzul de functia CC inseamna sa pui trimiti un anumit e-mail la mai multe persoane, chiar daca nu este neaparata nevoie. Evita sa mai faci acest lucru deoarece vei primi mai multe raspunsuri sau intrebari de la oamenii care nu stiu ce sa faca in ceea ce priveste e-mailul pe care l-au primit.

Sursa foto: bookboon.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea