Cariera

#job-hunting #job #brand #campanie

"Specialist in marketing, caut job!" sau cum sa-ti iei job prin campanie de branding personal

Un nou tip de "vanatoare de joburi" a aparut in Capitala: cel prin panouri publicitare, site dedicat si TV screen in Piata Unirii . Aceste trei metode de promovare sunt aplicate de o specialista in marketing care isi cauta un job. Noua campanie de job hunting ii apartine lui Carmen-Rodica Dinca si are drept scop nu doar gasirea unui job potrivit pentru ea, ci si diseminarea unui brand, respectiv a propriului brand in mediul de afaceri autohton.

Carmen Dinca are o experienta de 12 ani in marketing iar ultimul job a fost unul de conducere intr-o firma internationala. “Ultimul job pe care l-am avut a fost de regional senior marketing manager la Wrigley si dupa 12 ani de munca am simtit nevoia unei provocari”, a declarat Carmen pentru capital.ro.

De aceea a luat decizia de a-si lasa jobul si de a lua o pauza. S-a odihnit, s-a ocupat de viata personala si de alte lucruri pe care le neglijase pana acum. Insa odata cu toamna si cu perspectiva iernii in criza, a decis ca vrea sa se intoarca la munca.

Pentru ca nu mai vrea un job gasit prin agentiile de head-hunting, Carmen a hotarat sa demareze o campanie de diseminare a propriului brand, astfel spus, o campanie a ei, despre si pentru ea. Si-a facut un site (www.hirecarmen.ro), a gandit un mesaj pentru un TV screen, amplasat in Piata Unirii si unul pentru un panou publicitar , toate prin intermediul unor agentii cu care a semnat contracte pentru realizarea materialelor. Contactata de Cariere.Acasa.ro pentru a afla cat a costat aceasta campanie, Carmen Dinca a spus ca suma pe care a cheltuit-o este confidentiala.

Initiativa realizarii acestei campanii i-a adus candidatei mai mult feedback pozitiv decat negativ. A existat insa si un mesaj negativ. “Panoul ma ajuta sa creez un buzz in jurul persoanei mele. Am primit foarte mult feedback pozitiv si unul singur negativ, in care mi se reprosa ca nu am un CV standard, numai ca eu nu l-am scris ca pe un CV, acolo este experienta mea”, a spus Carmen, despre rezultatele campaniei. Insa mesajul campaniei ei a ajuns si pe retelele sociale, precum Twitter sau Facebook.

CV-ul lui Carmen Dinca cuprinde mai multe nume mari: a fost brand manager pentru compania Colgate-Palmolive, marketing manager pentru Wella si Coca-Cola, dar si Regional Senior Marketing Manager pentru Wrigley. Ea spera ca la angajare sa ii fie oferit un salariu intre 4.000 si 6.000 de euro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea