Cariera

#mobililer #podele # locul de munca #angajati #confort

Cum sa le oferi angajatilor un plus de confort la locul de munca?

Nu este deloc un secret faptul ca marea majoritate a persoanelor isi petrec cea mai mare parte a timpului la locul de munca, desfasurandu-si activitatea profesionala in cadrul aceluiasi birou in fiecare zi. Astfel, pentru ca stilul de viata al angajatilor sa fie pe cat se poate de avantajos pentru acestia, cel mai important este ca spatiul de birouri sa beneficieze de un maximum de confort.

Exista numeroase aspecte asupra carora va puteti indrepta atentia, astfel incat sa le asigurati propriilor angajati un plus de confort, si in acelasi timp sa beneficiati si dumneavoastra prin performantele acestora la locul de munca.

Ca urmare, puteti sa va orientati in privinta urmatoarelor aspect, deosebit de importante pentru a asigura confortul la cele mai inalte limite la locul de munca:

1. Mobilier de birou

Mobilier de birou cat mai confortabil: un prim aspect, extrem de relevant pentru sanatatea persoanelor care petrec mare parte din zi la locul de munca, consta in optarea pentru mobilier de birou cat mai inalt calitativ. Spre exemplu, cea mai frecventa problema cu care se confrunta angajatii tine de afectiunile la spate cauzate de un scaun de birou incomod, afectiune care le poate influenta considerabil activitatea profesionala, dar si starea de sanatate.

Prin urmare, responsabilitatea unui angajator consta in a se asigura de faptul ca mobilierul care este pus la dispozitia angajatilor sai le va oferi acestora confortul necesar sau, cel putin, nu le va ingreuna activitatea si nici nu le va afecta starea de sanatate. Exista numeroase solutii prin care puteti remedia acest aspect, incepand de la scaunele ergonomice si pana la fotolii de masaj pe care le pot folosi angajatii dumneavoastra, in functie de dorinta, dar si bugetul de care dispuneti dumneavoastra.

2. Sala de mese

Intrucat cea mai mare parte a persoanelor care lucreaza cu un program de minim 8 ore de munca, nu este chiar comod sa manance doar micul dejun si cina, motiv pentru care se practica in marea majoritate a firmelor pauza de o ora la amiaza pentru a se servi masa. Totusi, nu toate persoanele isi permit sa isi comande mancare sau sa mearga in pauza acasa pentru a manca. Astfel, o solutie ingenioasa, care cu siguranta va fi pe placul angajatilor, este amenajarea unui spatiu dedicat servirii meselor. Nu trebuie sa il dotati neaparat cu foarte multe produse electrocasnice, este mai mult decat suficient un frigider, un cuptor cu microunde si o masa cu scaune.

3. Podea flotanta

Atunci cand vine vorba despre aceasta optiune, trebuie sa stiti ca o podea flotanta se defineste ca un sistem complex de panouri modulare, care inlocuieste modelul de pardoseala clasica, fiind deosebit de avantajoasa.

A opta pentru podea flotanta in spatiul propriu de birouri poate sa cuprinda numeroase beneficii. Un prim avantaj de care se bucura spatiul de birouri respectiv tine de faptul ca aceasta forma de pardoseala reuseste sa mascheze deosebit de eficient atat sistemele de incalzire, cele de ventilatie, cablurile de telecomunicatii si de alimentare, cat si alte astfel de elemente similar, care nu doar ca incomodeaza accesul facil in acea incapere sau spatiu, dar si au un aspect neplacut.

De asemenea, spatiul in care se opteaza pentru aceasta solutie este mult mai eficient organizat, economisindu-se spatiu considerabil cu ajutorul podelii flotante. Bineinteles, nu doar elementele de design primeaza, deoarece podeaua flotanta vine insotita de simplitate in mentenanta si de proprietati antistatice si hidrofobe, ceea ce ajuta la mentinerea gradului corespunzator de curatenie si de igiena pentru sanatatea persoanelor care activeaza in acel birou.

Daca sunteti interesati de astfel de podele tehnice, recomandat ar fi sa alegeti un furnizor de top din domeniu, care sa va asigure atat de calitatea produselor, cat si de cele mai avantajoase preturi. Prin urmare, va recomandam sa apelati cu incredere la produsele din oferta podele-tehnice.com/ro.

4. Aparatura de birou inalt calitativa

Pentru ca firma pe care o conduceti sa prospere, dar si pentru a le usura considerabil activitatea si munca depusa de angajatii dumneavoastra trebuie sa va orientati dupa cele mai calitative elemente ce se incadreaza in categoria de aparatura de birou. Astfel, cu cat investiti mai mult in aceste produse, cu atat veti observa rezultatele dorite intr-un timp mult mai scurt.

Asadar, o firma de renume care se respecta va avea mereu in vedere solutiile eficiente pentru angajatii sai. Daca tineti cont de aspectele mentionate mai sus, atunci cu siguranta veti avea rezultate spectaculoase intr-un minimum de timp.

Advertorial

  •   2017-05-24
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Comunicate de Presa

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Vehiculele electrice vor reduce poluarea cu peste 20%

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii