Cariera

#angajat #situatie #negativ #atitudine #pozitiv #cariera #cum sa faci schimbari pozitive atunci cand te confrunti cu o situatie dificila la job

Cum sa faci schimbari pozitive atunci cand te confrunti cu o situatie dificila la job

ong>Cariera inseamna un sir de evenimente si situatii, unele placute, altele mai putin placute, ori chiar negative. Nu este prea greu sa intri in situatii grele atunci cand esti la serviciu, si in general in timpul carierei. Dar cu putina inteligenta si cu un plan bine facut, poti sa te aduci pe tine, si cariera ta, intr-un loc mai bun, la un alt nivel. Iata asadar cativa pasi pentru a face schimbari pozitive pentru tine, atunci cand ai de-a face cu situatii dificile la job.

Pasi de urmat :

Pasul 1: Spune-ti tie, in mintea ta, atunci cand te afli intr-o situatie dificila ca nu exista ceva care sa dureze pentru totdeauna si ca fiecare lucru in viata este trecator .

Pasul 2: Incearca sa tragi toate invatamintele posibile din respectiva situatie, pentru ca in viitor sa poti incerca sa aplici ce ai invatat si astfel, in viitor, sa incerci sa te feresti de situatii de acest gen. Aceste lucruri ti-ar putea imbunatati viata si cariera.

Pasul 3: Priveste-te cu atentie, pe tine insuti/insati in respectiva situatie dificila. Incearca sa inveti cat de multe poti din respectivele circumstante , chiar daca ceaa ce trebuie sa inveti este sa nu mai faci niciodata lucrurl acela, respectiv cel care te-a adus in stituatia cu pricina.

Pasul 4: Socializeaza, cauta, priveste in jur. Persoana care ti-ar putea oferi o alternativa mai buna ar putea fi chiar in fata ta.

Pasul 5: Planuieste o miscare inainte ca acest lucru sa devina neaparat necesar, mai ales daca simti ca situatia devine si mai complicata. O apropiere de miezul problemei, realizata pe etape ar putea sa fie mai putin intimidanta sau infricosatoare decat u abordare abrupta, sub impulsul momentului.

Pasul 6: Foloseste ce ai invatat pentru a face miscarile potrivite, cele potrivite situatiei, in locul celor pe care poate le-ai dori, pe care ai vrea sa le faci.

Pasul 7: Gandeste-te sa lucrezi cu un grup diferit din cadrul companiei in care lucrezi deja, ori in alta companie din cadrul aceluiasi domeniu de activitate. Uneori aceste schimbari relativ minore pot face mici minuni.

Pasul 8: Asigura-te ca vei obtine si trainingul de care ai nevoie si seteaza-ti noi obiective daca decizi sa faci schimbari radicale, mai ales daca ai nevoie de ele.

Sfaturi & Avertismente:

•    Intreaba-te daca intr-adevar ai nevoie de o schimbare – cu tot ce inseamna asta, sau doar de niste mici modificari, minore, pentru a face situatia respectiva sa se transforme intr-una cat mai buna pentru tine.
•    La interviurile pe care le sustii la alte firme nu spune cat de mult iti urasti actualul job si nu spune prea multe lucruri din “bucataria” firmei. Spune ce iti doresti, nu doar aspectele de care incerci sa scapi sau sa pe care incerci sa le ocolesti.
•    In cazul in care situatia este destul de proasta si se inrautateste pe zi ce trece, incearca sa nu iti aduci stima de sine si increderea in propriile forte pana la punctul cel mai de jos, pentru a te hotara sa faci o schimbare.
  •   2009-07-15
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Laura Jigau

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Sfaturi financiare pentru toti membrii familiei, de la mic la mare

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii