Cariera

#customer care #vision consulting #comunicare

Cum sa comunici eficient cu clientii

Succesul unei afaceri are la baza serviciile excelente de customer service . Chiar si intr-o perioada dominata de incertitudine pe majoritatea sectoarelor de business, un lucru este cert: serviciile de calitate, etica si bunul simt vor ramane prima alegere a oricarui client.

service si sa inveti astfel cum sa comunici in mod eficient cu clientii tai. Obiectivul principal? Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

In perioada 18-19 martie, Alexandra Popa , trainer certificat la nivel national, cu experienta in training si management, te va ajuta sa iti imbunatatesti abilitatile de comunicare si relationare cu clientii si iti va arata cum sa oferi servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita.

Agenda de lucru cuprinde definirea conceptului de customer care , care sunt principiile de customer care pe care trebuie sa le cunosti, factorii cei mai importanti in relatia cu clientii, standardul de tinuta si eticheta telefonica, dar si cum sa faci fata unor clienti dificili.

La finalul cursului, iti vei imbunatatii abilitatile de comunicare si de relationare cu clientii si vei intelege care este importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea.

Cursul propus de Vision Consulting iti propune o abordare deschisa, in care practica reprezinta 70% din agenda de lucru, iar feedback-ul este unul personalizat, potrivit tipului de activitate pe care o intreprinzi. Jocurile de rol filmate si situatiile concrete dezbatute cu ceilalti participanti, dar si cu trainerul iti vor folosi drept reper pentru a-ti identifica propriile slabiciuni si pentru a le transforma in avantaje. Si daca totul suna prea frumos pentru a fi adevarat, iata ce spun si alti participanti care au trecut prin aceasta experienta:

"Am tinut sa scriu despre acest training pentru ca a fost una dintre acele experiente placute care simt ca a contribuit la dezvoltarea mea profesionala, dar si personala. Mi-a placut foarte mult flexibilitatea de care a dat dovada Alexandra, reusind sa abordeze atat subiectele pe care le avea pregatite cat si cele care s-au iscat pe loc la training. Am povestit cazuri personale, am discutat nelamuririle fiecaruia. Joculetele au fost foarte dragute, utile si strecurate la momentul potrivit." - Irina Aldoescu - mb dragan

"E primul curs de customer service la care am participat si am vazut intr-adevar o abordare profesionista. Desi lucrez cu clientii de un an, acum mi s-au clarificat multe situatii si am vazut ca, desi instinctual credem ca procedam corect in relatiile cu clientii, intotdeauna este loc de mai bine. Alexandra este un trainer excelent, stie cum sa se faca inteleasa si cum sa te antrezene in discutie." – Raluca Irimia - Domo

 

  •   2010-02-22
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Dana Spataru

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare