In acest sens, echipa FSP Global Group, o companie italiana care isi desfasoara activitatea la Cluj, urmeaza sa fie completata cu un Chief Happiness Officer (CHO), iar noul angajat o sa fie responsabil cu fericirea colegilor sai. Motivul care a determinat conducerea sa creeze acest post a fost acela ca oamenii au devenit mult mai retrasi si nesociabili din cauza pandemiei.
"Acum, cand in sfarsit se vede luminita de la capatul tunelului, trebuie sa ne adaptam unui nou program de lucru, hibrid: work from home va fi cel mai probabil alternat cu lucrul (de) la birou. Dupa o perioada atat de indelungata in care oamenii au lucrat din confortul propriei locuinte, acum este necesar sa se (re)adapteze noii realitati, sa (re)devina parte a echipei, sa (re)descopere sentimentul de apartenenta la o organizatie. Iar aceste modificari este nevoie sa le aduca satisfactii profesionale si personale, sa ii faca fericiti, e opinia sefilor companiei
"Fiecare actiune pe care o intreprindem referitor la relatia unei persoane cu organizatia noastra trebuie redefinita pentru a asigura un mediu de lucru plin de satisfactii. Recrutarea, integrarea in echipa, planificarea carierei, managementul performantei, implicarea si recunoasterea meritelor, toate aceste domenii pot beneficia enorm de pe urma unei abordari organizationale orientate spre fericirea angajatilor, a spus Antonio Patane, fondator FSP Global Group.