Cariera

#job #cariere #loc de munca #performante cariera

7 trucuri pentru a-ti termina treaba in timp util

Ti se pare ca munca ta nu da roade? Eficienta presupune si o mai buna gestionare si alocare a timpului. Iata 7 trucuri care iti vor aduce sporul la locul de munca:

1. Prioritizeaza. Daca mintea ta este preocupata cu o multime de lucruri, nu vei reusi sa le duci la bun sfarsit, asa ca stabileste care sunt treburile mai importante.

2. Noteaza-ti ideile. Chiar daca ti se poate parea inutil, orice idee iti vine in timpul zilei noteaz-o intr-o agenda pentru ca la un moment dat s-ar putea sa o uiti.

3. Treci la treaba! Daca te pierzi in detalii, ai toate sansele sa ratezi deadline-ul, asa ca mai bine apuca-te de lucru.

4. Exerseaza. Practica te face sa ajungi usor-usor la perfectiune si asta isi doreste de la tine orice angajator.

5. Concentreaza-te. Lasa deoparte barfele de langa automatul de cadea. Vei termina mult mai rapid ceea ce ai de facut.

6. Fii cu ochii pe ceas. Timpul este esential, asa ca amana conversatiile pe messenger pana dupa ce ai terminat de lucru.

7. Dormi suficient. Ai nevoie de cel putin sapte ore de somn pe noapte pentru a te putea concentra si a da randament.

Sursa foto: idiva.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea