IT & C

YouTube este concurat in Germania de romani

Principalul concurent al YouTube pe piata din Germania este serviciul MyVideo.de, operat de firma MyVideo Broadband SRL din Bucuresti si detinut in proportie de 30% de concernul german media ProSiebenSat1, potrivit publicatiei electronice Digital Arts. MyVideo.de se afla pe locul opt in topul celor mai populare site-uri din din Germania, la mica distanta de YouTube , potrivit serviciului de audit al traficului online IVW din Germania. MyVideo avea la sfarsitul anului trecut o medie de 2,4 milioane de vizitatori unici pe luna, conform statisticilor Nielsen Netratings. In noiembrie 2006, arhiva site-ului MyVideo continea 250.000 de clipuri video. Intre 2.000 si 4.000 de clipuri noi sunt adaugate zilnic. Grupul media ProSiebenSat1 a cumparat, in septembrie 2006, o participatie de 30% in cadrul companiei MyVideo. Conform intelegerii semnate cu firma romaneasca, grupul media german are prioritate la o eventuala achizitionare a intregii companii. YouTube a lansat marti variante ale site-ului sau in mai multe limbi europene, printre care franceza si spaniola, dar nu si germana. "Ne-ar placea sa fim prezenti direct in Gemania, dar YouTube nu este deocamdata pregatit pentru Germania din punctul de vedere al produsului si al parteneriatelor locale", a declarat saptamana trecuta managerul operatiunilor internationale ale YouTube, Sakina Arsiwala.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele