IT & C

SPSS lanseza Clementine versiunea 11

Dezvoltatorul de software de Business Intelligence, SPSS Inc., a lansat recent o noua versiune a Clementine, software de data mining adesea implementat alaturi de sistemele CRM ca sprijin in detectarea paternurilor clientilor, cum ar fi paternul de comitere a fraudelor. Versiunea 11 include optiuni mai bune de curatare si transformare a datelor, de calcul si de optimizare a rezultatelor. Clementine este unul dintre cele cateva produse de analiza predictiva pe care SPSS Inc. le ofera in scopul de a ajuta companiile sa-si imbunatateasca vizibilitatea cu care sunt detectate tendintele si obisnuintele de cumparare ale clientillor. Pe scurt, software-ul indeplineste aceasta parte de magie analizand informatia despre circumstantele trecute alaturi de evenimentele prezente si proiecteaza actiunile viitoare, cum ar fi raspunsul la intrebarea daca acestia vor continua sa ramana clienti sau daca vor incerca sa insele alte persoane sau compania. Cu versiunea 11, SPSS Inc. isi propune sa faca predictii intr-un mod mai simplu. Produsul include noi algoritmi pentru scorarea creditelor, modele complexe de stabilire a pretului, CRM si modelare a raspunsului, anticipare , modele bazate pe reguli, incorporand in acelasi timp cunoasterea afacerii, conform afirmatiilor companiei SPSS. (continuarea in SmartNews )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele