IT & C

Seagate va urma o strategie dual-brand

În urma achiziţiei sale din decembrie 2005 a companiei Maxtor, Seagate va urma o strategie de diferenţiere a celor două brand-uri , conform anunţului făcut la Consumer Electronics Show 2007 din Las Vegas. Gama Maxtor se va axa pe necesităţile de stocare şi backup, în timp ce produsele Seagate se vor axa pe mobilitate . Chiar înainte de achiziţie, Maxtor s-a axat pe aplicaţiile de backup de date. În 2001, compania a creat unul din primele sisteme de back-up one-touch pentru consumatori. Printr-o nouă campanie de marketing , Seagate intenţionează să prezinte toate aceste calităţi publicului. Unităţile Seagate vor fi diferenţiate prin capabilităţile lor de mobilitate. Compania intenţionează să ofere un program numit FreeAgent, care va uşura procesul migrării de date între dispozitive. În plus, stocarea online va fi de asemenea oferită utilizatorilor produselor companiei. (continuarea in Chip )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele