S-a descoperit scheletul celui mare dinozaur de pe pamant

Pamanturile Argentinei au ascuns milioane de ani un mare secret. Pe plaiurile sud-americane au trait poate cei mari dinozauri . Concluzia ar putea fi trasa dupa dezgroparea scheletului a ceea ce pare a fi o noua specie de dinozauri: lungi de 32 de metri si inalti de 13. Cercetatorii argentinieni si brazilieni au inceput sapaturile inca din anul 2000, iar cele mai noi fosile descoperite apartin unei specii necunoscute pana in acest moment. Structura gatului este cea care ridica semne de intrebare, a aflat Daily Mail. „Este unul din cei mai mari dinozauri din lume”, a percizat directorul Universitatii Nationale Comahue, Jorge Calvo. Animalul descoperit recent a primit numele „futalognkosaurus”, insmenand „seful gigantic al soparlelor” si a trait in urma cu 80 de milioane de ani. „Am vazut ramasitele apartinand dinozaurului si sunt gigantice”, a declarat o sursa. Echipa de cercetare a reusit pana in acest moment sa dezgroape gatul dinozaurului, o parte din spate si din solduri , si prima vertebra a cozii. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro