IT & C

#romtelecom #internet #horeca #public

Romtelecom anunta o solutie wireless pentru locuri publice

Accesul la servicii gratuite de internet wireless nu cunoaste dezvoltarea pe care am dori-o toti "dependentii" de web, dar vestile sunt tot mai imbucuratoare. Romtelecom, furnizor care recent anunta ca serviciul Clicknet Business are deja 100.000 de clienti, iar Clicknet "pentru acasa" are 500.000 de clienti, a lansat o solutie la cheie de acces wireless, destinata clientilor din segmentul horeca (Hoteluri, Restaurante , Catering).

Dupa o perioada de testare, Romtelecom a lansat ClickNet HotZone, o solutie wireless de acces la Internet, usor de utilizat, care poate fi instalata in restaurante, gari, aeroporturi, biblioteci, hoteluri, universitati, scoli, cafenele, benzinarii, supermarketuri si alte locuri publice. clientii companii care solicita serviciul de acces wireless de la Romtelecom pot alege una dintre cele trei variante de acces pentru utilizatorii finali: acces nerestrictionat (clientii business pot oferi serviciul gratuit utilizatorilor finali), pre-paid sau post-paid. Pentru ca Internetul a devenit la fel de necesar precum telefonul mobil, iar verificarea emailurilor sau a noutatilor poate deveni o urgenta in orice moment, un astfel de serviciu oferit gratuit de astfel de localuri poate fi un punct de atractie foarte tentant pentru public.

Un numar de servicii...

In plus fata de acesul la Internet wireless, oferta ClickNet HotZone include urmatoarele servicii: planificarea retelei wireless, construirea retelei wireless locale, un portal customizat, inregistrarea si autentificarea utilizatorilor, suport si mentenanta.

Clientilor ClickNet HotZone li se ofera doua optiuni de viteza pentru accesul la Internet, prima de pana la 20 Mbps in cazul unei connexiuni ADSL si a doua de pana la 50 Mbps in cazul unei solutii pe fibra optica (MetroNet). Deasemenea, clientii vor dispune de un portal personalizat cu elementele de branding proprii (logo, elemente grafice si text etc.) prin care se face accessul utilizatorilor finali.

"Odata cu lansarea acestei solutii wireless la cheie am devenit si mai flexibili, Romtelecom putand deservi acum un segment de clienti care cauta servicii de calitate, dar au nevoie si de mobilitate " a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business, Romtelecom.

Dupa teste...

Dupa perioada de testare, clientii din segmentul business au recunoscut ca introducerea solutiei Wi-Fi de la Romtelecom a rezultat in cresterea satisfactiei consumatorilor si a timpului pe care acestia il petrec in locatia respectiva, dar au obtinut totodata si o imagine imbunatatita a companiilor respective.

"Am ales sa instalam solutia wireless de la Romtelecom pentru a le oferi un extra-beneficiu clientilor nostri, care isi petrec timpul in ceainaria noastra. Am observat ca a crescut considerabil numarul celor care vin pentru a se recrea sau chiar pentru a lucra in ambianta agreabila a localului nostru, ceea ce ne indreptateste sa credem ca am facut o alegere buna, oferindu-le posibilitatea sa se bucure alaturi de noi, atat de evenimente de calitate, cat si de o modalitate extrem de simpla de a utiliza Internetul de MARE viteza," a declarat Alexandra Popovici, directorul Serendipity Coffee & Tea, din Bucuresti, una dintre locatiile-pilot.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele