IT & C

Romtelecom a ajuns la 60.000 de clienti pe Tv

Serviciul de televiziune digitala prin satelit (DTH - Direct to Home) lansat anul trecut de Romtelecom sub brandul Dolce a ajuns la 60.000 de clienti la sfarsitul lunii ianuarie. Conform companiei ritmul de instalari este de aproximativ 2.500 pe zi, ca urmare a suplimentarii echipelor de instalare . Dolce isi disputa locul doi de pe piata cu serviciul DTH MaxTV, care avea inainte de sfarsitul anului trecut 55.000 de clienti. Liderul de piata este RCS&RDS, care are circa 500.000 de abonati DTH in Romania si alti aproximativ 400.000 de abonati DTH in alte cinci tari din regiune . Pe piata locala DTH exista in prezent cinci jucatori, astfel ca mai multi operatori cred ca unii competitori fie vor disparea, fie vor fi cumparati. (continuarea in Ziarul Financiar )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele