IT & C

Romanii, innebuniti dupa gadget-urile de "firma"

Peste jumatate dintre romani considera ca este extrem de important sa detii cele mai noi gadget-uri tehnologice de pe piata, iar primul criteriul in achizitionarea unui astfel de produs este marca, potrivit unui studiu al firmei de cercetare Synovate . Astfel, pentru 52% dintre romani brandul reprezinta cel mai important criteriu in decizia de cumparare, acesta fiind urmat de pret - 19% si de usurinta in utilizare - 15%. Cat priveste mobilitatea sau designul dispozitivelor electronice, doar 5% si respectiv 2% dintre romani dau importanta acestor criterii . Conform studiului, 28% dintre romani asociaza cele mai noi tehnologii cu marca Sony, urmata de Phillips - 23%, Samsung - 13%, Microsoft - 6% si LG - 5%. Studiul Synovate a fost realizat pe 5.500 de respondenti din Canada, China, Franta, Ungaria, India, Romania, Arabia Saudita, Slovacia, Taiwan si Thailanda . Cat priveste importanta acordata detinerii celor mai noi tehnologii, romanii sunt devansati de locuitorii Arabiei Saudite - 87% din populatie. Mai mult, potrivit acestui studiu suntem dependenti de telefonul mobil, 45% dintre cei intrebati au raspuns ca nu pot trai fara acest obiect, in special sauditii - 68% si tailandezii - 61%. Insa, cele mai indispensabile gadget-uri sunt considerate laptop-urile - 9%, urmate de televizoarele cu plasma - 8%. In fata deciziei de a cumpara astfel de produse, cei intrebati au raspuns ca se confrunta cu doua probleme: pretul si usurinta in utilizare. Pentru cumparatorii din China usurinta in utilizare reprezinta o prioritate - 38%, urmati de cei din Thailanda si Taiwan.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele