IT & C

Revista on-line pentru angajatii care nu au ce face la serviciu

Time Inc., unul dintre cele mai mari trusturi media din lume, a lansat, miercurea trecuta, o revista on-line, foarte diferita prin continut de celelalte publicatii ale grupului, cotidianul "New York Times" sau revista "People.

Noua publicatie, "Office Pirates, existenta doar in varianta "webzine, are ca public tinta cele cateva milioane de barbati care se plictisesc zilnic la birou, potrivit AFP. Oficialii Time urmaresc astfel valorificarea unei piete publicitare inca neexploatate.

Copilul rebel al trustului

"Office Pirates"a socat inca de la aparitie. In timp ce revista financiara "Fortune, din acelasi trust, publica pe site un material despre cele mai puternice companii americane, www.officepirates.com lansa un videoclip intitulat "Fete in corset.

"Tinerii barbati care se plictisesc la serviciu sunt target-ul nostru, a rezumat situatia un purtator de cuvant al Time Inc. De altfel, redactorul-sef al revistei "Office Pirates, Mark Golin, are experienta in domeniu. Inainte de a accepta oferta Time, Golin a fost editor la revista pentru barbati "Maxim, bogata in poze cu manechine sumar imbracate si umor adeseori vulgar.

Topul imbecililor

"Office Pirates"se bazeaza foarte mult pe feed-back din partea cititorilor fideli. Revista solicita imagini cu mic dejunul "plictisitilor"la birou sau cere nominalizari pentru "Cei mai mari imbecili"dintre colegii de munca. In aceasta saptamana "imbecilul"este Drew din New York.

Acesta este doar unul dintre poll-urile la care voteaza vizitatorii site-ului. Blogul de saptamana trecuta vorbeste despre cele mai amuzante intamplari de la birou, sub titlul Blah Blah Blog. "Office Pirates"ofera si linkuri catre pagini cu poze sau reclame hilare, jocuri in retea sau filmulete deocheate.

Site-ul promite publicarea de clipuri originale in fiecare luni, precum si o schimbare a continutului, intr-o maniera si mai amuzanta, incepand cu 27 februarie.

O nisa de publicitate

Conceptul ce a dus la aparitia "Office Pirates"este simplu: numarul urias de barbati care se plictisesc in lungile ore de munca constituie un segment de public tinta insuficient exploatat de firmele de publicitate.

Desi oamenii din marketing si relatii publice tind sa urmareasca transmiterea mesajului la domiciliul clientului, internetul a oferit perspective noi pe piata publicitatii. "Exista din ce in ce mai multe studii asupra modului in care oamenii isi petrec timpul la serviciu.

Ei fac cumparaturi on-line, se intereseaza de starea vremii sau de orice altceva. Iar agentiile de publicitate vor sa le atraga atentia, explica Stephanie Smith, jurnalist la revista on-line "Mediaweek.

Acest proiect e crucial pentru Time Inc., ale carui decizii in privinta publicatiilor pentru barbati, ca "Sports Illustrated, au dus la o scadere a profitului din publicitate. In industria editarii de publicatii, "din ce in ce mai multe reviste nu mai vad internetul ca pe un experiment in materie de prezentare, ci incep sa il incorporeze in planul de activitate, a adaugat Stephanie Smith.
(continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele