IT & C

Presedintele Sun Microsystems are blog international

Cunoscutul antreprenor Jonathan Schwartz, presedintele Sun Microsystems, cunoscut pentru faptul ca are un jurnal personal (blog) foarte popular, a lansat saptamana trecuta versiunea tradusa in 10 limbi straine, pentru ca opiniile sale sa poata fi citite de majoritatea clientilor si partenerilor companiei. Blogul sau are peste 50.000 de cititori pe luna, iar strategia de lansare internationala va genera noi audiente si poate noi clienti, spune Schwartz. Bineinteles ca blogul este tradus acum in chineza - cea mai importanta piata in expansiune pentru companie - dar si in franceza, germana si alte limbi. "Blogul este cea mai puternica forma de comunicare cu toata lumea cu care intram in contact - media, partneri, analisti, actionari , a declarat Schwartz. Fenomenul blog este acum mai popular in randul companiilor mici, care au descoperit ca pot sa comunice astfel mai bine. Companiile mari au inceput insa sa intre in joc, chiar daca exista riscul unor probleme enorme, daca nu se tine cont de regulile nescrise ale blog-ului, una din ele fiind onestitatea. Blogul il lasa pe CEO sa depaseasca limbajul de elemn al diviziei de PR, argumentele auto-laudative ale marketingului sau vorbirea tehnica a inginerilor. De aceea este mult mai apreciat de presa decat un comunicat, o informare trimisa investitorilor sau un interviu dat de un specialist. Deocamdata doar 30 din companiile Fortune 500 au bloguri corporate, numarul crescand, fiind aproape dublu fata de finalul lui 2005. Cu toate acestea, foate putini directori executivi chiar sunt activi pe blog.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele