IT & C

Podcasting-ul, sau cum pot companiile sa "emita" pe Internet cu o investitie de 5.000 de euro

Desi investitia initiala intr-un site de podcasting este estimata la doar circa 5.000 de euro, acest potential instrument de marketing nu a fost inca exploatat suficient de oamenii de afaceri din Romania. Podcasting-ul este o metoda de distribuire prin intermediul Internetului a unor fisiere multimedia, de regula fisiere audio (o alta forma recenta de podcasting este vodcasting-ul, sau publicarea de clipuri video), care ulterior sunt rulate de utilizatori pe dispozitive mobile gen player audio, telefon mobil sau pe PC. Fisierele contin de regula informatii, comentarii , discutii pe teme concrete, interesante pentru nise de public. In strainatate, in special pe piata americana, dinamica raspandirii podcasting-ului este accelerata. Daca in 2004 doar 0,8 milioane de utilizatori americani ascultau podcasting-uri, pana in 2010 se preconizeaza ca acest numar va creste la 56,8 milioane, conform unei cercetari realizate de compania americana de statistica in domeniul tehnologic Diffusion Group. Pot fi ascultate podcasting-uri pe teme diverse, de la comentarii sportive pana la analize politice sau informatii pentru pasionatii de pescuit. In Romania, comunitatea ascultatorilor de podcasting este inca mica, de ordinul miilor de persoane, insa interes exista, inclusiv din partea oamenilor de business. (continuarea in Daily Business )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele