IT & C

Panasonic Romania tinteste peste 30% din piata de plasme

Panasonic Romania estimeaza pentru acest an o cota de peste 30% din piata de plasme si o cifra totala de afaceri de 50 milioane euro. De asemenea, oficialii companiei se asteapta sa vanda intre 150.000si 180.000 unitati de plasme si LCD pana la sfarsitul anului. Reprezentantii Panasonic se vor concentra pe promovarea produselor care au avut o pondere importanta in realizarea cifrei de afaceri, cum ar fi plasme, LCD-uri si camere video . Pe segmentul produselor pentru afaceri, cele mai vandute au fost faxurile, centralele telefonice si telefoanele Dect, potrivit reprezentantilor companiei citati de NewsIn. Pe segmentul produselor pentru consumatori, televizoarele cu plasma si LCD au reprezentat circa 50% din venituri, restul apartinand camerelor foto , camerelor video digitale si sistemelor home cinema . Panasonic Romania a lansat ieri in parteneriat cu Media Galaxy gama de camere video high definition, si anume modelele HDC-DX1 si HDC-SD1. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele